Napisano 24 Marzec 201113 l Jeszcze co prawda nie skończone ale zobaczcie. -Moja wizja miasta przyszłości. -Renderuje w mental ray bardzo długo. [ATTACH]78927[/ATTACH] Edytowane 25 Marzec 201113 l przez RafalPL
Napisano 24 Marzec 201113 l Mimo ładnej pogody w tle to strasznie ponuro, bo powtarzalne budynki. W sumie jak w polsce :D blok w blok taki sam schemat czasem inny kształt. Pokaż ustawienia to może coś się poradzi na czas renderów.
Napisano 24 Marzec 201113 l Wszystko na Defaut jedynie zmieniłem na BSP2 i AA4-16X po za tym nic nie ruszałem. Taki renderek prawie 8GB ram łyka, skala w metrach. -Docelowo ustawienia renderu ma być wyższe (Final Gather Pre... High) -Rozdzielczość na 1920-1080 -Bedzie troszkę więcej budynków -Struktura powtarzalna ale taka specyficzna architekturę chce może to i wada, zależy jak na to patrzeć. Zaokrąglone ku górze oraz szara elewacja. Po ustawieniu finalnych parametrow powinienem sie zmiescic w 12GB ram moze wlacze conserve memory.
Napisano 24 Marzec 201113 l To może spytam ile to ma poly? Bo też mi się nie chce wierzyć, że aż 8G. Chyba nakitowałeś za dużo geometrii.
Napisano 24 Marzec 201113 l Przepraszam bardzo zapomniałem bo optymalizowałem scenę 3GB przedtem za dużo lasu zasadziłem (mrProxy i tyle było) jeszcze raz przepraszam pochrzaniło mi się.
Napisano 25 Marzec 201113 l Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto