Gość RafalPL Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 (edytowane) Jeszcze co prawda nie skończone ale zobaczcie. -Moja wizja miasta przyszłości. -Renderuje w mental ray bardzo długo. [ATTACH]78927[/ATTACH] Edytowane 25 Marzec 2011 przez RafalPL
Smoku Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 Mimo ładnej pogody w tle to strasznie ponuro, bo powtarzalne budynki. W sumie jak w polsce :D blok w blok taki sam schemat czasem inny kształt. Pokaż ustawienia to może coś się poradzi na czas renderów.
Gość RafalPL Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 Wszystko na Defaut jedynie zmieniłem na BSP2 i AA4-16X po za tym nic nie ruszałem. Taki renderek prawie 8GB ram łyka, skala w metrach. -Docelowo ustawienia renderu ma być wyższe (Final Gather Pre... High) -Rozdzielczość na 1920-1080 -Bedzie troszkę więcej budynków -Struktura powtarzalna ale taka specyficzna architekturę chce może to i wada, zależy jak na to patrzeć. Zaokrąglone ku górze oraz szara elewacja. Po ustawieniu finalnych parametrow powinienem sie zmiescic w 12GB ram moze wlacze conserve memory.
Smoku Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 To może spytam ile to ma poly? Bo też mi się nie chce wierzyć, że aż 8G. Chyba nakitowałeś za dużo geometrii.
Gość RafalPL Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 Przepraszam bardzo zapomniałem bo optymalizowałem scenę 3GB przedtem za dużo lasu zasadziłem (mrProxy i tyle było) jeszcze raz przepraszam pochrzaniło mi się.
Vega Napisano 25 Marzec 2011 Napisano 25 Marzec 2011 Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się