Napisano 29 Marzec 201114 l Witam, Mam pytanko, jak przestawić zanimowaną postać w scenie maxa, tak aby poprawnie się animowała ? Sytuacja wygląda tak: Stworzyłem animację postaci w pewnej odległości od środka sceny, teraz muszę ją przestawić w środek sceny i obrócić o 180 stopni (obecnie, gdy przesuwam i obracam postać cała animacja mi sie pierdzieli :/ ) Czy ktoś może mi powiedzieć / napisać jak się dokonuje takiego przesunięcia animowanej postaci ? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Napisano 29 Marzec 201114 l Autor Wszystko się wtedy rozdupca, kości, ciało itp. Problem w tym że nie mogę nic zmienić w helperach i kościach - model - animacja ma być później wczytana w unity :/.
Napisano 29 Marzec 201114 l Próbowałeś "Bip01" i wszystkie elementy z kluczami typu "slide" "planted" itp. zlinkować do Helpera [np. Dummy].. i przestawić Helper..? P.S. czy to Biped..?
Napisano 29 Marzec 201114 l Autor To nie biped, to zwykle kostki z kontrolerami. w zasadzie wystarczyło by mi jakoś zmienić kierunek osy Y w maxie i wszystko było by ok ;D (da się tak) ?
Napisano 29 Marzec 201114 l hm ... charakter powinien pomóc. Poczytaj w helpie gdzie jest ukryty, bo od 6 chyba zniknął ze standardowego menu. Tworzysz charakter, dodajesz wszelkie kontrolery postaci i go przemieszczasz.
Napisano 29 Marzec 201114 l Mirrorowałeś kości żeby je ustawić symetrycznie. Teraz Ci nie powiem gdzie trzeba kliknąć. Ale oprócz resetowania x-form w sumie można zgrupować całość i przesunąć [chyba]. Chyba że masz look-at constrainy.
Napisano 29 Marzec 201114 l Autor Właśnie zauważyłem [LINK] że zgrupowanie pomaga i całość po przesunięciu i obrocie ładnie działa, tylko czy później w unity nie będzie problemu z tą grupą :/ . Dzięki za pomoc, poszukam jeszcze tego charaktera ;p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto