bombelek Napisano 29 Marzec 2011 Share Napisano 29 Marzec 2011 Witam, Mam pytanko, jak przestawić zanimowaną postać w scenie maxa, tak aby poprawnie się animowała ? Sytuacja wygląda tak: Stworzyłem animację postaci w pewnej odległości od środka sceny, teraz muszę ją przestawić w środek sceny i obrócić o 180 stopni (obecnie, gdy przesuwam i obracam postać cała animacja mi sie pierdzieli :/ ) Czy ktoś może mi powiedzieć / napisać jak się dokonuje takiego przesunięcia animowanej postaci ? Z góry dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bombelek Napisano 29 Marzec 2011 Autor Share Napisano 29 Marzec 2011 Wszystko się wtedy rozdupca, kości, ciało itp. Problem w tym że nie mogę nic zmienić w helperach i kościach - model - animacja ma być później wczytana w unity :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 29 Marzec 2011 Share Napisano 29 Marzec 2011 Próbowałeś "Bip01" i wszystkie elementy z kluczami typu "slide" "planted" itp. zlinkować do Helpera [np. Dummy].. i przestawić Helper..? P.S. czy to Biped..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bombelek Napisano 29 Marzec 2011 Autor Share Napisano 29 Marzec 2011 To nie biped, to zwykle kostki z kontrolerami. w zasadzie wystarczyło by mi jakoś zmienić kierunek osy Y w maxie i wszystko było by ok ;D (da się tak) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 29 Marzec 2011 Share Napisano 29 Marzec 2011 hm ... charakter powinien pomóc. Poczytaj w helpie gdzie jest ukryty, bo od 6 chyba zniknął ze standardowego menu. Tworzysz charakter, dodajesz wszelkie kontrolery postaci i go przemieszczasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 29 Marzec 2011 Share Napisano 29 Marzec 2011 Mirrorowałeś kości żeby je ustawić symetrycznie. Teraz Ci nie powiem gdzie trzeba kliknąć. Ale oprócz resetowania x-form w sumie można zgrupować całość i przesunąć [chyba]. Chyba że masz look-at constrainy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bombelek Napisano 29 Marzec 2011 Autor Share Napisano 29 Marzec 2011 Właśnie zauważyłem [LINK] że zgrupowanie pomaga i całość po przesunięciu i obrocie ładnie działa, tylko czy później w unity nie będzie problemu z tą grupą :/ . Dzięki za pomoc, poszukam jeszcze tego charaktera ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 29 Marzec 2011 Share Napisano 29 Marzec 2011 Po prostu ctrl+u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 30 Marzec 2011 Share Napisano 30 Marzec 2011 To w samym unity nie można ustawić offsetu dla postaci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się