Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam pytanko, jak przestawić zanimowaną postać w scenie maxa, tak aby poprawnie się animowała ?

 

Sytuacja wygląda tak:

Stworzyłem animację postaci w pewnej odległości od środka sceny, teraz muszę ją przestawić w środek sceny i obrócić o 180 stopni (obecnie, gdy przesuwam i obracam postać cała animacja mi sie pierdzieli :/ )

 

Czy ktoś może mi powiedzieć / napisać jak się dokonuje takiego przesunięcia animowanej postaci ?

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wszystko się wtedy rozdupca, kości, ciało itp.

Problem w tym że nie mogę nic zmienić w helperach i kościach - model - animacja ma być później wczytana w unity :/.

Napisano

Próbowałeś "Bip01" i wszystkie elementy z kluczami typu "slide" "planted" itp. zlinkować do Helpera [np. Dummy].. i przestawić Helper..?

 

P.S. czy to Biped..?

Napisano
  • Autor

To nie biped, to zwykle kostki z kontrolerami.

 

w zasadzie wystarczyło by mi jakoś zmienić kierunek osy Y w maxie i wszystko było by ok ;D (da się tak) ?

Napisano

hm ... charakter powinien pomóc.

 

Poczytaj w helpie gdzie jest ukryty, bo od 6 chyba zniknął ze standardowego menu.

Tworzysz charakter, dodajesz wszelkie kontrolery postaci i go przemieszczasz.

Napisano

Mirrorowałeś kości żeby je ustawić symetrycznie. Teraz Ci nie powiem gdzie trzeba kliknąć. Ale oprócz resetowania x-form w sumie można zgrupować całość i przesunąć [chyba]. Chyba że masz look-at constrainy.

Napisano
  • Autor

Właśnie zauważyłem [LINK] że zgrupowanie pomaga i całość po przesunięciu i obrocie ładnie działa, tylko czy później w unity nie będzie problemu z tą grupą :/ .

 

Dzięki za pomoc, poszukam jeszcze tego charaktera ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności