Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam pytanko, jak przestawić zanimowaną postać w scenie maxa, tak aby poprawnie się animowała ?

 

Sytuacja wygląda tak:

Stworzyłem animację postaci w pewnej odległości od środka sceny, teraz muszę ją przestawić w środek sceny i obrócić o 180 stopni (obecnie, gdy przesuwam i obracam postać cała animacja mi sie pierdzieli :/ )

 

Czy ktoś może mi powiedzieć / napisać jak się dokonuje takiego przesunięcia animowanej postaci ?

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wszystko się wtedy rozdupca, kości, ciało itp.

Problem w tym że nie mogę nic zmienić w helperach i kościach - model - animacja ma być później wczytana w unity :/.

Napisano

Próbowałeś "Bip01" i wszystkie elementy z kluczami typu "slide" "planted" itp. zlinkować do Helpera [np. Dummy].. i przestawić Helper..?

 

P.S. czy to Biped..?

Napisano
  • Autor

To nie biped, to zwykle kostki z kontrolerami.

 

w zasadzie wystarczyło by mi jakoś zmienić kierunek osy Y w maxie i wszystko było by ok ;D (da się tak) ?

Napisano

hm ... charakter powinien pomóc.

 

Poczytaj w helpie gdzie jest ukryty, bo od 6 chyba zniknął ze standardowego menu.

Tworzysz charakter, dodajesz wszelkie kontrolery postaci i go przemieszczasz.

Napisano

Mirrorowałeś kości żeby je ustawić symetrycznie. Teraz Ci nie powiem gdzie trzeba kliknąć. Ale oprócz resetowania x-form w sumie można zgrupować całość i przesunąć [chyba]. Chyba że masz look-at constrainy.

Napisano
  • Autor

Właśnie zauważyłem [LINK] że zgrupowanie pomaga i całość po przesunięciu i obrocie ładnie działa, tylko czy później w unity nie będzie problemu z tą grupą :/ .

 

Dzięki za pomoc, poszukam jeszcze tego charaktera ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.