rowerrek Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Siemka. Mam zrobioną postać i chciałbym na nią nałożyć teksture, skąd mam wiedzieć jednak co gdzie pasuję? Nie chce aby kawałek buta był na twarzy bądź rękaw na nodze. Czy jest jakiś sposób by zrobić rzut mojej postaci "rozłożonej" bym mógł malować poszczególne części czy trzeba ściągać jakiś program i malować na gotowym modelu? Proszę o podpowiedź i szybką odpowiedź:) http://img194.imageshack.us/i/ttttgb.jpg/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrs Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 musisz poczytać o mapowaniu UV.. temat trochę szeroki, ale jeżeli chcesz się zająć na poważnie 3d to polecam tutoriale z DigitalTutors na początek - tu jest link m.in do tutoriala o mapowaniu UV http://www.digitaltutors.com/09/training.php?cid=223&pid=399 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rowerrek Posted April 3, 2011 Author Share Posted April 3, 2011 Okej już mniej więcej rozumiem to mapowanie, udało mi się nałożyc twarz lecz gdy konwertuję na inny format to zapisuję się model bez tekstury, nawet nie ma osobnego pliku tekstury. Dałoby się coś zrobić aby zapisywał się model a w oddzielnym pliku dobrze dopasowana tekstura? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts