SSparrow Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 Witam. Chce zrobić animację tak jak by miejsca, gdzie odbywają się szkolenia. Ogólnie wymodelowane mam już wnętrze pokoju, ludzika i natknąłem się na problem przy bipowaniu. Scena: Model Ludzika: A teraz z bipedem: I właśnie mam problem z nim taki, że przy zgięciach robią się takie zagięcia... artefakty (nie wiem jak to nazwać) po prostu błędy. Próbowałem już z siłą wiązania danych części kości z ciałem (tak jak by) no i nic nie pomaga a nie wiem w czym tkwi błąd :( A chciałem przez weekend dokonczyć tą scenę z ruszającym się w miarę przyzwoicie prostym ludzikiem i pomyślałem że biped będzie najodpowiedniejszy. Możecie napisać w czym tkwi mój błąd? Bo już 2 godziny z tym się bawię i nic nie pomaga :(
SSparrow Napisano 3 Kwiecień 2011 Autor Napisano 3 Kwiecień 2011 Ja pierdziele wystarczyło turbosmootha przenieść na samą górę... a pół dnia nad tym przesiedziałem ehhh... no ale już coś wiem :P Tak ze problem rozwiązany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się