SSparrow Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Witam. Chce zrobić animację tak jak by miejsca, gdzie odbywają się szkolenia. Ogólnie wymodelowane mam już wnętrze pokoju, ludzika i natknąłem się na problem przy bipowaniu. Scena: Model Ludzika: A teraz z bipedem: I właśnie mam problem z nim taki, że przy zgięciach robią się takie zagięcia... artefakty (nie wiem jak to nazwać) po prostu błędy. Próbowałem już z siłą wiązania danych części kości z ciałem (tak jak by) no i nic nie pomaga a nie wiem w czym tkwi błąd :( A chciałem przez weekend dokonczyć tą scenę z ruszającym się w miarę przyzwoicie prostym ludzikiem i pomyślałem że biped będzie najodpowiedniejszy. Możecie napisać w czym tkwi mój błąd? Bo już 2 godziny z tym się bawię i nic nie pomaga :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSparrow Posted April 3, 2011 Author Share Posted April 3, 2011 Ja pierdziele wystarczyło turbosmootha przenieść na samą górę... a pół dnia nad tym przesiedziałem ehhh... no ale już coś wiem :P Tak ze problem rozwiązany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now