Harpoon Napisano 3 Kwiecień 2011 Share Napisano 3 Kwiecień 2011 Mam taki dziwny problem. Zrobiłem używając pflow dym; obiekty to zwykłe, płaskie poligony. Standard map, zmapowane diffuse i opacity. Problem polega na tym, że kiedy pokażę je pod innym kątem a konkretniej, kiedy poligony zaczynają się na siebie nakładać pojawia się nieprzyjemna czarna plama. Nie mam zielonego pojęcia jak się jej pozbyć. Tzn mógłbym zmniejszyć liczbę poligonów ale to nie wchodzi w grę. Miałby ktoś jakiś pomysł? wygląda to tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 3 Kwiecień 2011 Share Napisano 3 Kwiecień 2011 Dodaj do eventu operator shape facing i wybierz kamerę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harpoon Napisano 3 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2011 Tak zrobiłem. Problem polega na tym, że jak kamera "patrzy" na kilka takich obiektów ("jeden za drugim") to pojawia się ta 'plama'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 3 Kwiecień 2011 Share Napisano 3 Kwiecień 2011 Hmm, to szczerze mówiąc nie mam pojęcia o co chodzi :) Może coś w samym materiale dymu? Też można coś takiego łatwo zrobić Afterburn'em lub Pyrocluster'em, oba stosunkowo szybko się renderują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harpoon Napisano 9 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2011 Tak to wygląda w animacji: Może macie jeszcze jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurnik Napisano 8 Listopad 2011 Share Napisano 8 Listopad 2011 Ja tak czasem miałęm jak na opacity wrzucałem .png a nie tiffa z alfą. a weź usuń opacity i pobaw się refraction w materiale i fog. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukis8787 Napisano 21 Styczeń 2013 Share Napisano 21 Styczeń 2013 Mam ten sam problem. Czy ktoś wie jak go rozwiązać? Próbowałem już różnych formatów, matraiałów standart, Vray2sidedMtl, VrayBlendMtl, VrayMtl, VrayMtlWrapper. Probowałem różnych optymalizacji chociażby z tego tematu: http://3d-visualisointi.blogspot.com/2010/02/tips-for-speeding-up-rendering-of-v-ray.html. Pomóżcie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 22 Styczeń 2013 Share Napisano 22 Styczeń 2013 Może zwiększ max transparency levels w ustawieniach vraya? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukis8787 Napisano 22 Styczeń 2013 Share Napisano 22 Styczeń 2013 Blinq wielkie dzięki:) Pomogło. Wiedziałem, że to będzie jakaś prosta rzecz zmienić jeden parametr i po sprawie. Dzięki jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się