Skocz do zawartości

Harpoon

Members
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznań

Harpoon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Harpoon

    Vray opacity problem

    Tak to wygląda w animacji: Może macie jeszcze jakieś pomysły?
  2. Harpoon

    Vray opacity problem

    Tak zrobiłem. Problem polega na tym, że jak kamera "patrzy" na kilka takich obiektów ("jeden za drugim") to pojawia się ta 'plama'.
  3. Mam taki dziwny problem. Zrobiłem używając pflow dym; obiekty to zwykłe, płaskie poligony. Standard map, zmapowane diffuse i opacity. Problem polega na tym, że kiedy pokażę je pod innym kątem a konkretniej, kiedy poligony zaczynają się na siebie nakładać pojawia się nieprzyjemna czarna plama. Nie mam zielonego pojęcia jak się jej pozbyć. Tzn mógłbym zmniejszyć liczbę poligonów ale to nie wchodzi w grę. Miałby ktoś jakiś pomysł? wygląda to tak:
  4. Ok, tym razem bez animacji. Poprawiony model jednego z 'mechów z nowymi teksturami. Co o nim teraz sadzicie?
  5. Harpoon

    Concept 2d: Łuk

    Pomysł ciekawy, chociaż ostatnio nie w moim guście.
  6. Harpoon

    Arena Morte Teaser

    Czyli zgadzamy się w 100%. :)
  7. Harpoon

    Arena Morte Teaser

    Nie wiem, ale ja tam bym akurat wolał, żeby m o ktoś każdy taki drobiazg wypomniał. Może nawet potem bym automatycznie starał się tych samych błędów nie popełniać.
  8. Harpoon

    Arena Morte Teaser

    A czemu ta pani ma tylko połowę stanika? Nie no teaser świetny. Do niczego się nie mogę doczepić.
  9. Harpoon

    Animacja 2d/3d : "egress"

    Hehe, napisz, że nie ma odzewu a wszyscy zaczną pisać :P A żeby było na temat, ja "sztuki z przesłaniem" w ogóle nie rozumiem więc w kwestii tematyki się i tak nie wypowiem, ale jakoś dziwnie mi się podoba.
  10. Hmm.. nieco balansuje, z tej kamery tego nie widać ale jakby była z przodu to byś zobaczył. Ale niezbyt wiele, bo z czysto technicznego punktu widzenia 'mech nie musi aż tak balansować. Każdy 'mech posiada serię urządzeń zwanych gyro. Składają się one z dość ciężkiego "pierścienia"... A z resztą, tu jest wszystko: W takim wypadku wcale nie trzeba by 'mech specjalnie kiwał się na boki. Wystarczy, że przy pierwszym kroku (czy paru pierwszych) komputer zatrzyma odpowiednie dyski a reszta to już siłą pędu.
  11. Powiem krótko: nowa animacja chodzenia. Co do komentarzy, to jak wyżej ;)
  12. Cóż, po paru komentarzach z różnych stron postanowiłem zrobić film od nowa, tym razem zgodnie z powszechnie panującymi zasadami, jak np. scenariusz :P Na początek zabrałem się za przerabianie pierwszego modelu 'mecha. W związku z tym pokazuję nową wersję kokpitu: Póki co nie ma jeszcze tekstur, ale za jakiś czas się znajdą. Przy okazji tez krótkie animacje katapulty: Oraz film tak jak wyglądał w momencie, gdy skończyłem nad nim pracować: Komentarze/opinie/cokolwiek mile widziane.
  13. Cóż, dużo nie dodam, poza tym, że trochę mniej mi się rzeczy nie spodobało. Tylko zastanawia mnie jedno. Dlaczego w prawie każdym s-f mimo zaawansowanej technologii myśliwce nadal strzelają do siebie z działek?
  14. Krótki sekundowy klip. Żeby pokazać coś więcej, niż półsekundowe urywki. Co o nim sądzicie?
  15. Mam problem ze zblurowaniem fumefx'a. Teoretycznie wszystko jest ustawione jak powinno. W fusionworks Image Motion Blur zaznaczony, w Effects Fusionworks i motion blur są, Fumefx i simple source mają włączony image motion blur, zwykłe obiekty bluruje, a ognia i dymu nie chce. Ten sam problem mam z Afterburnem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności