Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki dziwny problem.

Zrobiłem używając pflow dym; obiekty to zwykłe, płaskie poligony. Standard map, zmapowane diffuse i opacity. Problem polega na tym, że kiedy pokażę je pod innym kątem a konkretniej, kiedy poligony zaczynają się na siebie nakładać pojawia się nieprzyjemna czarna plama. Nie mam zielonego pojęcia jak się jej pozbyć. Tzn mógłbym zmniejszyć liczbę poligonów ale to nie wchodzi w grę.

 

Miałby ktoś jakiś pomysł?

 

wygląda to tak:

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm, to szczerze mówiąc nie mam pojęcia o co chodzi :) Może coś w samym materiale dymu? Też można coś takiego łatwo zrobić Afterburn'em lub Pyrocluster'em, oba stosunkowo szybko się renderują.

Napisano

Ja tak czasem miałęm jak na opacity wrzucałem .png a nie tiffa z alfą. a weź usuń opacity i pobaw się refraction w materiale i fog.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności