Napisano 4 Kwiecień 201113 l Panowie i Panie, mam problem z odbiciem światła na modeli, poniżej mój model: a tu model który znalazłęm w sieci, i zaznaczyłem na czarno o jakie odbicia światła mi chodzi i jak to uzyskac ? prosiłbym o pomoc, bawiłem się i expozycją i światłami (photometric kwadratowe) i materiałem i za cholerę nie mogę uzyskać takiego efektu odbicia :(
Napisano 4 Kwiecień 201113 l Hym, w zasadzie wydaje mi sie ze tu filozofii nie ma. Na tym co znalazles w sieci lapie sie odblask na chamferowanej krawedzi. Jesli dasz material z lekkim glossem i ustawisz jakies swiatlo (albo lightbox poprostu) tak zeby sie moglo odbic to powinno zadzialac.
Napisano 4 Kwiecień 201113 l Zapewne ma to związek z materiałem jaki wrzuciłeś na model jak i samym studiem, gdyż może nie ma się co odbijać;) Więcej konkretów....
Napisano 4 Kwiecień 201113 l W zasadzie nie ma co wiecej napisac. Podbij reflectivity w materiale, pobaw sie pozycją swiatla, moze ustaw jakies dodatkowe swiatla nizej po bokach obiektu.
Napisano 4 Kwiecień 201113 l Autor kurcze tyle ze bawiłem się już na wszystkie sposoby i ani razu mi się nie udało uzyskać takiego efektu, moze coś jednak pomożecie ?
Napisano 4 Kwiecień 201113 l daj sobie widok z kamery i ruszaj swiatlem, powinno sie pokryc w renderingu z widokiem openGL mniej wiecej.
Napisano 4 Kwiecień 201113 l Autor OK mam ;) nie wiem jak ale jest hehe dzięki wszystkim ;) Edytowane 4 Kwiecień 201113 l przez HoMeK
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto