HoMeK Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 Panowie i Panie, mam problem z odbiciem światła na modeli, poniżej mój model: a tu model który znalazłęm w sieci, i zaznaczyłem na czarno o jakie odbicia światła mi chodzi i jak to uzyskac ? prosiłbym o pomoc, bawiłem się i expozycją i światłami (photometric kwadratowe) i materiałem i za cholerę nie mogę uzyskać takiego efektu odbicia :(
mirach Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 Hym, w zasadzie wydaje mi sie ze tu filozofii nie ma. Na tym co znalazles w sieci lapie sie odblask na chamferowanej krawedzi. Jesli dasz material z lekkim glossem i ustawisz jakies swiatlo (albo lightbox poprostu) tak zeby sie moglo odbic to powinno zadzialac.
lukasjogabonito Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 Zapewne ma to związek z materiałem jaki wrzuciłeś na model jak i samym studiem, gdyż może nie ma się co odbijać;) Więcej konkretów....
mirach Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 W zasadzie nie ma co wiecej napisac. Podbij reflectivity w materiale, pobaw sie pozycją swiatla, moze ustaw jakies dodatkowe swiatla nizej po bokach obiektu.
HoMeK Napisano 4 Kwiecień 2011 Autor Napisano 4 Kwiecień 2011 kurcze tyle ze bawiłem się już na wszystkie sposoby i ani razu mi się nie udało uzyskać takiego efektu, moze coś jednak pomożecie ?
olaf Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 daj sobie widok z kamery i ruszaj swiatlem, powinno sie pokryc w renderingu z widokiem openGL mniej wiecej.
HoMeK Napisano 4 Kwiecień 2011 Autor Napisano 4 Kwiecień 2011 (edytowane) OK mam ;) nie wiem jak ale jest hehe dzięki wszystkim ;) Edytowane 4 Kwiecień 2011 przez HoMeK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się