Guest spouch Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Nie bardzo się znam na skrpytowaniu w blenderze, w zasadzie to wogóle. Zwracam się więc z prośbą o pomoc. Chciałbym uzyskać taki efekt: Mesh pojawia się(jest widoczny w scenie) tylko w momencie kiedy ma kontakt z innym konkretnym obiektem. W przeciwnym wypadku(niestykania się z konkretnym obiektem) mesha nie widać. znika. czy da się taki efekt uzsykać? Dziękuję z góry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spouch Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 bardzo by jednak prosił o odpowiedź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczuro Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 40 mintut ? troche niecierpliwy jesteś ;) jeśli umiesz programować to wszystko sie da, ale nakład pracy może być duży :) ogólnie blender wykrywa kolizje ale nie wiem czy da sie do tego dojść od strony pythoana jeśli tak to będzie chyba prosto, jesli nie to trzeba to samemu napisać wykrywanie ;) możliwe też że da się to samymi kostkami logiki, zajrzyj na troman.pl tam sie lepiej znają na Game Engine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spouch Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 no tak, z tymże ja chciałbym ten efekt uzyskać nie w GE, ale w animacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczuro Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 no to zostaje skrypt ale i tak na tromanie są ludzie, którzy bardziej znają pythona niż ja. a do czego ten skrypt ci jest potrzebny może da się to innym sposobem uzyskać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoti Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 no tak, z tymże ja chciałbym ten efekt uzyskać nie w GE, ale w animacji. Wszystko co da się zrobić na kostkach można wypalić na animacje i klucze w IPO. Tu da się zrobić wszystko na kostkach, ale po szczegóły udaj się tak jak napisał Szczuro na troman.pl. ogólnie blender wykrywa kolizje ale nie wiem czy da sie do tego dojść od strony pythoana jeśli tak to będzie chyba prosto, jesli nie to trzeba to samemu napisać wykrywanie ;) Cały silnik fizyki Bullet łatwiej kontrolować z poziomu pythona i można go precyzyjniej ustawiać, jednak chyba nie ma sensu skoro masz sensor Collision i actuator Visibility (więcej tu nie potrzebujesz ;p). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now