Napisano 4 Kwiecień 201114 l Nie bardzo się znam na skrpytowaniu w blenderze, w zasadzie to wogóle. Zwracam się więc z prośbą o pomoc. Chciałbym uzyskać taki efekt: Mesh pojawia się(jest widoczny w scenie) tylko w momencie kiedy ma kontakt z innym konkretnym obiektem. W przeciwnym wypadku(niestykania się z konkretnym obiektem) mesha nie widać. znika. czy da się taki efekt uzsykać? Dziękuję z góry.
Napisano 4 Kwiecień 201114 l 40 mintut ? troche niecierpliwy jesteś ;) jeśli umiesz programować to wszystko sie da, ale nakład pracy może być duży :) ogólnie blender wykrywa kolizje ale nie wiem czy da sie do tego dojść od strony pythoana jeśli tak to będzie chyba prosto, jesli nie to trzeba to samemu napisać wykrywanie ;) możliwe też że da się to samymi kostkami logiki, zajrzyj na troman.pl tam sie lepiej znają na Game Engine
Napisano 4 Kwiecień 201114 l no tak, z tymże ja chciałbym ten efekt uzyskać nie w GE, ale w animacji.
Napisano 5 Kwiecień 201114 l no to zostaje skrypt ale i tak na tromanie są ludzie, którzy bardziej znają pythona niż ja. a do czego ten skrypt ci jest potrzebny może da się to innym sposobem uzyskać
Napisano 5 Kwiecień 201114 l spouch napisał: no tak, z tymże ja chciałbym ten efekt uzyskać nie w GE, ale w animacji. Wszystko co da się zrobić na kostkach można wypalić na animacje i klucze w IPO. Tu da się zrobić wszystko na kostkach, ale po szczegóły udaj się tak jak napisał Szczuro na troman.pl. szczuro napisał: ogólnie blender wykrywa kolizje ale nie wiem czy da sie do tego dojść od strony pythoana jeśli tak to będzie chyba prosto, jesli nie to trzeba to samemu napisać wykrywanie ;) Cały silnik fizyki Bullet łatwiej kontrolować z poziomu pythona i można go precyzyjniej ustawiać, jednak chyba nie ma sensu skoro masz sensor Collision i actuator Visibility (więcej tu nie potrzebujesz ;p).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto