Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie bardzo się znam na skrpytowaniu w blenderze, w zasadzie to wogóle. Zwracam się więc z prośbą o pomoc. Chciałbym uzyskać taki efekt: Mesh pojawia się(jest widoczny w scenie) tylko w momencie kiedy ma kontakt z innym konkretnym obiektem. W przeciwnym wypadku(niestykania się z konkretnym obiektem) mesha nie widać. znika. czy da się taki efekt uzsykać? Dziękuję z góry.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo by jednak prosił o odpowiedź.

Napisano

40 mintut ? troche niecierpliwy jesteś ;)

jeśli umiesz programować to wszystko sie da, ale nakład pracy może być duży :)

ogólnie blender wykrywa kolizje ale nie wiem czy da sie do tego dojść od strony pythoana jeśli tak to będzie chyba prosto, jesli nie to trzeba to samemu napisać wykrywanie ;)

możliwe też że da się to samymi kostkami logiki, zajrzyj na troman.pl tam sie lepiej znają na Game Engine

Napisano

no tak, z tymże ja chciałbym ten efekt uzyskać nie w GE, ale w animacji.

Napisano

no to zostaje skrypt ale i tak na tromanie są ludzie, którzy bardziej znają pythona niż ja.

a do czego ten skrypt ci jest potrzebny może da się to innym sposobem uzyskać

Napisano
  spouch napisał:
no tak, z tymże ja chciałbym ten efekt uzyskać nie w GE, ale w animacji.

Wszystko co da się zrobić na kostkach można wypalić na animacje i klucze w IPO. Tu da się zrobić wszystko na kostkach, ale po szczegóły udaj się tak jak napisał Szczuro na troman.pl.

 

  szczuro napisał:
ogólnie blender wykrywa kolizje ale nie wiem czy da sie do tego dojść od strony pythoana jeśli tak to będzie chyba prosto, jesli nie to trzeba to samemu napisać wykrywanie ;)

Cały silnik fizyki Bullet łatwiej kontrolować z poziomu pythona i można go precyzyjniej ustawiać, jednak chyba nie ma sensu skoro masz sensor Collision i actuator Visibility (więcej tu nie potrzebujesz ;p).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności