Napisano 9 Kwiecień 201113 l W tym kodzie zapisane są ustawienia jakie za każdym razem zmieniam po instalacji Softimage. Jeśli chcecie z nich skorzystać wystarczy po otwarciu Softimage wcisnąć Alt+4 i wkleić cały tekst lub interesujące was fragmenty. Zachęcam do zrobienia własnej wersji pliku zrobionego pod własne ustawienia. Jeśli macie jakieś swoje ustawienia to chętnie je zobaczę. Wystarczy "ponownie" je ustawić w preference i w script editorze skopiować ich kod. //SetValue("preferences.scripting.language", "JScript", null); //Setup JScript as your default scripting language //GENERAL //Save auto-key only exisiting keyframe SetValue("preferences.animation.autokey", true, null); SetValue("preferences.animation.autokeytype", 1, null); //16/9 SquarePixel :640x360 1/3 HD My default settings are always in preview mode (3 times smaller that HD1080i) SetValue("preferences.output_format.ir_xres", 640, null); SetValue("preferences.output_format.ir_yres", 360, null); SetValue("preferences.output_format.ir_pixel_ratio", 1, null); //Setup 25 frames per secound SetValue("preferences.output_format.frame_format", 8, null); //Raycast in Shader Mode (disable selection of unvisible vertex at back side of object) SetValue("preferences.Select.rectraycast", true, null); //Undo levels up to 50 SetValue("preferences.General.undo", 50, null); //Color Managment On (Gamma) for Render Regions, Render Pass and preview, Shader Ball and Ui Widgets SetValue("preferences.Display.color_management_render_region", true, null); SetValue("preferences.Display.color_management_render_preview", true, null); SetValue("preferences.Display.color_management_shader_balls", true, null); SetValue("preferences.Display.color_management_ui_colors", true, null); //Enable View Head Light for New Scenes SetValue("preferences.Display.headlight", true, null); //enable autosave for 30 min SetValue("preferences.data_management.autosave", true, null); SetValue("preferences.data_management.autosave_interval", 30, null); //disable auto-refresh render region. SetValue("preferences.rendering.region_auto_refresh", false, null); //RENDER TREE //View shaderball at material node SetValue("preferences.render_tree.shaderballs", true, null); //Image Color Profile : automatic. Textures are import in automaticly set color profile eg. jpg=sRGB, exr=linear SetValue("preferences.rendering.default_image_color_profile", "Automatic", null); //RENDERING //FrameBuffer Template: Each channel render to own folder with pass+channel name SetValue("preferences.rendering.output_filename", "[Pass]_[Framebuffer]\\[Pass]_[Framebuffer]", null); //Default Output Image Formats - For Linear workflow and After Effects compatibility and my own preferences i setup all channel to SGI format with 16bit depth. SetValue("preferences.rendering.color_format", "sgi", null); SetValue("preferences.rendering.grayscale_format", "sgi", null); SetValue("preferences.rendering.depth_format", "sgi", null); SetValue("preferences.rendering.normal_format", "ct", null); SetValue("preferences.rendering.normal_format", "sgi", null); SetValue("preferences.rendering.vector_format", "sgi", null); SetValue("preferences.rendering.label_format", "sgi", null); SetValue("preferences.rendering.color_bitdepth", 4, null); SetValue("preferences.rendering.grayscale_bitdepth", 4, null); SetValue("preferences.rendering.depth_bitdepth", 4, null); SetValue("preferences.rendering.normal_bitdepth", 4, null); SetValue("preferences.rendering.vector_bitdepth", 4, null); SetValue("preferences.rendering.label_bitdepth", 4, null); //ANIMATION EDITOR //Show keys on unselected Curves SetValue("preferences.fcurve_editor.show_keys_always", true, null); //Show Slopes on unselected Curves SetValue("preferences.fcurve_editor.show_handles_always", true, null); //Setup Grid snaping to 1 frame SetValue("preferences.fcurve_editor.snap_grid_time_spacing", 1, null); SetValue("preferences.fcurve_editor.time_snap_active", true, null); //Translate on MMB Prevent movement on LMB SetValue("preferences.animation_editor.prevent_movement_on_lmb", true, null); SetValue("preferences.animation_editor.translate_on_mmb", true, null); //Data Managment //Use UNC Paths when saving files - for render farm\network compatibility SetValue("preferences.data_management.use_unc_paths", true, null); //UNITS //Color Space HLS instead of RGB SetValue("preferences.units.colorspace", 4, null); Edytowane 9 Kwiecień 201113 l przez Artur Paprocki zmiana tytułu
Napisano 11 Kwiecień 201113 l Autor Faktycznie nową wersje się da zaktualizować.Jeśli wymieniasz na tym samym kompie.Poza tym w ten sposób widzę co ustawiam . Niektóre rzeczy rzadko używam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto