piotrq Napisano 10 Kwiecień 2011 Napisano 10 Kwiecień 2011 Witam, w jaki sposób wyrenderować sprężynę z reaktora? Łączę dwa Boxy Springiem i przy symulacji zachowują się jakby były połączone, niestety nie widać samej sprężynki łączącej je. Jeśli chcę wyrenderować Rope, to dodaje do obiektu Line modyfikator reactor Rope i mam nad nią kontrolę. W przypadku Springa nie potrafię tego zrobić.
Miłosz3ds Napisano 10 Kwiecień 2011 Napisano 10 Kwiecień 2011 Springa nie wyrenderujesz, bo on jest tylko umownie tam wstawiony. Ale możesz np. po obliczeniu przez Reactora tej animacji wejść w panel create - dynamics objects, tam masz "spring". Tworzysz, zmieniasz tryb na "Bound to objects Pivots" no i łączysz dwa pudełka, i masz sprężynkę między nimi. Pozdrawiam!
piotrq Napisano 10 Kwiecień 2011 Autor Napisano 10 Kwiecień 2011 O to chodziło, wielkie dzięki, pozdrawiam! ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się