cucsoniuss Napisano 12 Kwiecień 2011 Napisano 12 Kwiecień 2011 Witam, od kilku godzin probuje zastopić czasteczki z particle flow "omniaczami" i nic. Znalazłem to... http://www.orbaz.com/forum/viewtopic.php?t=631&highlight= ale nie działa. Znalazłem też to... on ChannelsUsed pCont do ( pCont.usePosition = true pCont.useSpeed = true ) on Init pCont do ( global theBounceLights = $BounceLight_* as array if theBounceLights.count == 0 do ( theBounceLights = for i = 1 to 8 collect (omnilight attenDecay:2 name:(uniquename "BounceLight_")) ) theBounceLights.pos = [0,0,-100000] ) on Proceed pCont do ( count = pCont.NumParticles() minCount = amin #(count, theBounceLights.count) for i in 1 to minCount do ( pCont.particleIndex = i theBounceLights.pos = pCont.particlePosition ) ) on Release pCont do ( ) I działa, tylko że tylko z 8 swiatłami. Gdy zmieniam theBounceLights = for i = 1 to 8 collect nic się nie zmienia. Również przy zwiększaniu liczby czasteczek
ApaczoS Napisano 12 Kwiecień 2011 Napisano 12 Kwiecień 2011 Ja nie wiem czy taki fake GI obecnie nie będzie się renderował wolniej niz normalny w renderze.
cucsoniuss Napisano 12 Kwiecień 2011 Autor Napisano 12 Kwiecień 2011 nie chodzi mi o GI. Chce zrobić z ky_trail coś takiego tylko z większą ilościa swiateł http://www.youtube.com/watch?v=B5JrbGHa8lw. A nie mam zamiaru przypinac każde swiatło do spline-a
ApaczoS Napisano 12 Kwiecień 2011 Napisano 12 Kwiecień 2011 Aha, ok, ze skryptem niestety nie pomogę ale jeśli używasz aftera to takie coś mozna szybko machnąć za pomocą particulara.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się