cucsoniuss Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Witam, od kilku godzin probuje zastopić czasteczki z particle flow "omniaczami" i nic. Znalazłem to... http://www.orbaz.com/forum/viewtopic.php?t=631&highlight= ale nie działa. Znalazłem też to... on ChannelsUsed pCont do ( pCont.usePosition = true pCont.useSpeed = true ) on Init pCont do ( global theBounceLights = $BounceLight_* as array if theBounceLights.count == 0 do ( theBounceLights = for i = 1 to 8 collect (omnilight attenDecay:2 name:(uniquename "BounceLight_")) ) theBounceLights.pos = [0,0,-100000] ) on Proceed pCont do ( count = pCont.NumParticles() minCount = amin #(count, theBounceLights.count) for i in 1 to minCount do ( pCont.particleIndex = i theBounceLights.pos = pCont.particlePosition ) ) on Release pCont do ( ) I działa, tylko że tylko z 8 swiatłami. Gdy zmieniam theBounceLights = for i = 1 to 8 collect nic się nie zmienia. Również przy zwiększaniu liczby czasteczek Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApaczoS Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Ja nie wiem czy taki fake GI obecnie nie będzie się renderował wolniej niz normalny w renderze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucsoniuss Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 nie chodzi mi o GI. Chce zrobić z ky_trail coś takiego tylko z większą ilościa swiateł http://www.youtube.com/watch?v=B5JrbGHa8lw. A nie mam zamiaru przypinac każde swiatło do spline-a Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApaczoS Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Aha, ok, ze skryptem niestety nie pomogę ale jeśli używasz aftera to takie coś mozna szybko machnąć za pomocą particulara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now