Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, od kilku godzin probuje zastopić czasteczki z particle flow "omniaczami" i nic. Znalazłem to...

 

http://www.orbaz.com/forum/viewtopic.php?t=631&highlight=

ale nie działa.

Znalazłem też to...

 

 

on ChannelsUsed pCont do

(

pCont.usePosition = true

pCont.useSpeed = true

)

 

on Init pCont do

(

global theBounceLights = $BounceLight_* as array

if theBounceLights.count == 0 do

(

theBounceLights = for i = 1 to 8 collect

(omnilight attenDecay:2 name:(uniquename "BounceLight_"))

)

theBounceLights.pos = [0,0,-100000]

)

 

on Proceed pCont do

(

count = pCont.NumParticles()

minCount = amin #(count, theBounceLights.count)

for i in 1 to minCount do

(

pCont.particleIndex = i

theBounceLights.pos = pCont.particlePosition

)

)

 

on Release pCont do

(

 

)

 

 

 

I działa, tylko że tylko z 8 swiatłami. Gdy zmieniam theBounceLights = for i = 1 to 8 collect nic się nie zmienia. Również przy zwiększaniu liczby czasteczek

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 928
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja nie wiem czy taki fake GI obecnie nie będzie się renderował wolniej niz normalny w renderze.

Napisano

Aha, ok, ze skryptem niestety nie pomogę ale jeśli używasz aftera to takie coś mozna szybko machnąć za pomocą particulara.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności