Napisano 12 Kwiecień 201114 l Witam, od kilku godzin probuje zastopić czasteczki z particle flow "omniaczami" i nic. Znalazłem to... http://www.orbaz.com/forum/viewtopic.php?t=631&highlight= ale nie działa. Znalazłem też to... on ChannelsUsed pCont do ( pCont.usePosition = true pCont.useSpeed = true ) on Init pCont do ( global theBounceLights = $BounceLight_* as array if theBounceLights.count == 0 do ( theBounceLights = for i = 1 to 8 collect (omnilight attenDecay:2 name:(uniquename "BounceLight_")) ) theBounceLights.pos = [0,0,-100000] ) on Proceed pCont do ( count = pCont.NumParticles() minCount = amin #(count, theBounceLights.count) for i in 1 to minCount do ( pCont.particleIndex = i theBounceLights.pos = pCont.particlePosition ) ) on Release pCont do ( ) I działa, tylko że tylko z 8 swiatłami. Gdy zmieniam theBounceLights = for i = 1 to 8 collect nic się nie zmienia. Również przy zwiększaniu liczby czasteczek
Napisano 12 Kwiecień 201114 l Ja nie wiem czy taki fake GI obecnie nie będzie się renderował wolniej niz normalny w renderze.
Napisano 12 Kwiecień 201114 l Autor nie chodzi mi o GI. Chce zrobić z ky_trail coś takiego tylko z większą ilościa swiateł http://www.youtube.com/watch?v=B5JrbGHa8lw. A nie mam zamiaru przypinac każde swiatło do spline-a
Napisano 12 Kwiecień 201114 l Aha, ok, ze skryptem niestety nie pomogę ale jeśli używasz aftera to takie coś mozna szybko machnąć za pomocą particulara.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto