wueres Napisano 12 Kwiecień 2011 Napisano 12 Kwiecień 2011 Witam! Modeluję do szkoły wzmacniacz Yamahy. Jestem początkujący jeśli chodzi o rendering współgrający ze światłami. Wrzucam Render, ustawienia świateł i wszystko myślę co potrzebne do sceny. Najbardziej nie podoba mi się to że po włączeniu GI zniknęły mi cienie a przy wyłączonym GI były ale bardzo mało widoczne oraz to, że materiał wypolerowanego metalu w ógole się nie prezentuje na obiekcie, nie widać żeby to była blacha, słabo odbija i nie widać mapy bump charakterystycznej w brushed metal. Z góry dzięki za korekty i poprawki :)
wueres Napisano 14 Kwiecień 2011 Autor Napisano 14 Kwiecień 2011 Przeczytałem tutek i na pewno lepiej.. Mimo tego, że Vray lighty mam na 1,2 ustawione ;] Ale efekt jest na pewno lepszy chociaż na pewno można podkręcić... reflect zwiększyć hmm
pirx Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 Jest lepiej, ale wywal ten materiał studia. Zwykły, biały. I skup się na materiałach wzmaka.
wueres Napisano 18 Kwiecień 2011 Autor Napisano 18 Kwiecień 2011 Wrzucam dwa upy lekko podkręcone Levelsami w Photoshopie... Ten najjaśniejszy jest bez podrasowywania w PS. Myślę, żeby dać jaśniejszy kolor do Reflect bo słabo odbija pokrętła do wzmacniacza na białym tle choć to samo ustawienie reflect dużo lepiej prezentuje się w wersji z drewnianym studiem ;] I jeszcze mam pytanie czy jest jakaś opcja na zmniejszenie czasu renderowania bo renderował mi to 8 godzin :| Z góry dzięki za kolejne porady:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się