Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Modeluję do szkoły wzmacniacz Yamahy. Jestem początkujący jeśli chodzi o rendering współgrający ze światłami. Wrzucam Render, ustawienia świateł i wszystko myślę co potrzebne do sceny. Najbardziej nie podoba mi się to że po włączeniu GI zniknęły mi cienie a przy wyłączonym GI były ale bardzo mało widoczne oraz to, że materiał wypolerowanego metalu w ógole się nie prezentuje na obiekcie, nie widać żeby to była blacha, słabo odbija i nie widać mapy bump charakterystycznej w brushed metal. Z góry dzięki za korekty i poprawki :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Przeczytałem tutek i na pewno lepiej.. Mimo tego, że Vray lighty mam na 1,2 ustawione ;] Ale efekt jest na pewno lepszy chociaż na pewno można podkręcić... reflect zwiększyć hmm

Napisano

Jest lepiej, ale wywal ten materiał studia. Zwykły, biały. I skup się na materiałach wzmaka.

Napisano
  • Autor

Wrzucam dwa upy lekko podkręcone Levelsami w Photoshopie... Ten najjaśniejszy jest bez podrasowywania w PS. Myślę, żeby dać jaśniejszy kolor do Reflect bo słabo odbija pokrętła do wzmacniacza na białym tle choć to samo ustawienie reflect dużo lepiej prezentuje się w wersji z drewnianym studiem ;] I jeszcze mam pytanie czy jest jakaś opcja na zmniejszenie czasu renderowania bo renderował mi to 8 godzin :| Z góry dzięki za kolejne porady:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności