Jump to content

wueres

Members
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About wueres

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Racibórz
  1. Faktycznie, to jednak gitara klasyczna...
  2. Witam. Dłuższy okres byłem nieobecny i zaczynam działać w 3dS maxie. Wrzucam modeli gitary akustycznejl. Soft: 3ds max 2009, render: Vray. Kiedyś ją wrzucałem na słabym renderze bo komp padał. Wszystko teraz ok poza tym ze ustawienia Vraya się wysypują. Albo całkowicie albo częściowo. Czy to wina zle zainstalowanego systemu czy co może być tego przyczyną? Dzięki wielkie za pomoc i sugestie. http://speedy.sh/82UZJ/GITARA-01.jpg
  3. Mam ten sam problem...Kupiłem nowy komputer bo chce w końcu wrócić do działania w 3d maxie i mam to samo...Tworzę od zera projekt, wprowadzam ustawienia rendera, renderuje, wsystko ok zapisuje plik i po ponownym jego otwarciu nie dośc że wyskakuje mi komunikat ze projekt robiony był w na starszej wersji rendera (dziwne, skoro zrobiłem go od początku w tym) to jeszce wszystkie ustawienia rendera są zresetowane :/
  4. Tu będzie 6 typów domków.. Na scanlinie idzie normalnie z tym że program wolniej chodzi przy pracy, no ale wiem jedno ze komputer trzeba kupić nowy ;] Bo to już nie pierwsza scena która mi leży bez renderu :(
  5. Jaki byście mi proponowali komputer? Jakbym chciał kupić.. Taki, żeby si.ę zmieścić w 2 tysiącach złotych, najlepiej z 8 GB RAM. I lepiej laptopa czy stacjkonarnego? Jakie najlepiej parametry żeby miał dobre pod 3d maxa?
  6. No to trzeba pomyśleć o dokupieniu ze dwóch GB ram, albo od razu czterech, bo chyba nowego kompa to się nie opłaca...
  7. Witam! Mam problem.. Wykonuję sobie osiedle domków jednorodzinnych. Wrzucam Plik - http://speedy.sh/fuSqP/makieta.jpg . Problem jest tego typu, że gdy renderuje to w scanline to jako tako idzie wyrenderować ale jak widać przy takim renderze to lipa straszna wychodzi, gdy dodam skylight i włącze cienie komp sie zawiesza nie renderuje, wyskakuje bład "out of memory", to samo gdy chce renderować Vrayem. Czy faktycznie ta scena jest na tyle skomplikowana że nie idzie jej dopieścić i fajnie wyrenderować ?? Soft: 3ds max 2009 Moje parametry kompa: Intel Core 2 Duo, 2,3 GHz, 2 GB RAM, Karta G-force 8600 GT . Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  8. No i coś tutaj majstruje ale ciężko.. Raz jak eksportuje do maxa to są normalnie polygony ale gdy przypisuje materiały poszczególnym poligonom to nie zmienia koloru, dalej cały czarny obiekt, w ogóle nie idzie przypisać koloru obiektowi i poligonom i do tego nie jak zaokrąglać pojedyńcze punkty tak jak np narzędziem fillet przy splanjach w3ds max i nie umiem znaleźć opcji która umożliwi dodawanie pojedyńczych punktów.
  9. Ściągam sketchupa. Pomajstruje w nim i będzie git, jakbym miał problemy to napisze. I jak już np podziele wszystko w sketchupie to potem jak wyeksportuje do 3ds maxa to normalnie będę miał poodzielane polygony? Że zaznacze sobie dane polygony i poprzypisuje materiały..
  10. Witam! Natchnęło mnie żeby zrobić sobie planszę, makietę swojego osiedla na podstawie rzutów z góry. Mam co do tego kilka pytań. Przede wszystkim nie mam pomysłu jak zacząć i zrobić całą tą płaszczyznę dzieląc ją na np trawę, ulicę, jakieś skwerki, parkingi. Modelowanie osobno każdego z tych elementów może być czasochłonne, jest na to jakaś skuteczna metoda żeby np wszystkie te ulice, skwerki mieściły się na jednym plane'ie. Jeśli np stworze prostokąt jako trawa i potem osobno drogę i nałoże na "trawę" to może nie wyjść dobrze bo będzie musiała być wyżej niż "trawa" a chciałbym żeby wszystko było na jednym podłożu. Reszta takie rzeczy jak domki czy drzewka to luzik, nie bardzo własnie wiem jak zabrać się za podłoże. Dodatkowo jeszcze gdy wrzucam zdjęcie rzutu z góry to jest w mega słabej jakości, że nic nie widać rozmazane jest, a jak poprawie jakość (z tego tutoriala wziąłem: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 ) to już nie jest zamazane ale strasznie spixelowane i też nie idzie pod niego robić obiektów. Bardzo Proszę bardzo o pomoc. Dzięki z góry, pozdrawiam
  11. Wrzucam próbny render i czekam na krytykę :)
  12. Wrzucam upload, dorobiłem blaszki... Jeszcze pomęcze się z materiałem membrany. Jak najlepiej go zrobić? A powiedzcie mi jeszcze jakie byście doradzili tło, żebym zrobił bo na białym to takie zwykłe.
  13. Co do skóry to racja, ale to tylko próbny render zrobiłem, żeby zobaczyć jak wyjdzie materiał chromu. Dzięki Sinnerslayer za zdjęcie. Myślałem, że dziś już będę miał to gotowe, ale zabiegany troche dzień i raczej nie dam rady. Wrzucam dwie refki i sądząc po nich to obręcz chyba jest dobrze, albo po prostu nie bardzo rozumiem i nie wiem jak to zrobić. Do tego jeszcze wczoraj próbowałem modelować te blaszki przykręcane do górnej obręczy, zrobiłem z linii, wyszło ok ale gdy je wyginam żeby dotrzeć do obręczy to się zniekształca siatka, może lepiej jak zrobię to ze zwykłego plane'a.
  14. Wrzucam Mały upload w modelowaniu i próbny render bo już chciałem to mniej więcej zobaczyć. Na pewno będę chciał zmienić tło. Dziś jeszcze wrzucę cały model. Pozdrawiam
  15. Aha... no to w porządeczku ;] Dzięki :) Jutro myślę wrzucę pierwsze próby renderingu tymczasem spadam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy