GpS20 Napisano 14 Kwiecień 2011 Share Napisano 14 Kwiecień 2011 Witam ... Od niedawna zacząłem na poważnie pracę z 3DS Maxem. Zacząłem projektować i natrafiłem na problem. Chciałem "zatkać" dziurę pomiędzy dwiema ścianami. Najpierw chciałem zatkać ją "wyciągając" polygony jednak w Vertexy łączyły się w co drugim przypadku. Próbowałem postawić w dziurze nowy plan i efekt był taki, że trzy na cztery vertexy połączyły się (przykład na zaznaczeniu nr. 1) a ostatni ma kaprys i się nie łączy (zaznaczenie nr. 2). Bardzo bym prosił o jakieś wskazówki. Forum przeszukałem i nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej wskazówki. Poniżej zamieściłem screen celem ułatwienia (zobrazowania) problemu który mnie męczy od kilku dni. Pozdrawiam serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 14 Kwiecień 2011 Share Napisano 14 Kwiecień 2011 prawdopodobnie masz obrócone face'y , zaznacz face na elemencie który chcesz przyłączyć i szukaj przycisku flip 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GpS20 Napisano 14 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2011 Dzięki wielkie. W życiu bym nie pomyślał, że to taka pierdoła. Leci + dla Ciebie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się