Napisano 14 Kwiecień 201114 l Witam ... Od niedawna zacząłem na poważnie pracę z 3DS Maxem. Zacząłem projektować i natrafiłem na problem. Chciałem "zatkać" dziurę pomiędzy dwiema ścianami. Najpierw chciałem zatkać ją "wyciągając" polygony jednak w Vertexy łączyły się w co drugim przypadku. Próbowałem postawić w dziurze nowy plan i efekt był taki, że trzy na cztery vertexy połączyły się (przykład na zaznaczeniu nr. 1) a ostatni ma kaprys i się nie łączy (zaznaczenie nr. 2). Bardzo bym prosił o jakieś wskazówki. Forum przeszukałem i nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej wskazówki. Poniżej zamieściłem screen celem ułatwienia (zobrazowania) problemu który mnie męczy od kilku dni. Pozdrawiam serdecznie.
Napisano 14 Kwiecień 201114 l prawdopodobnie masz obrócone face'y , zaznacz face na elemencie który chcesz przyłączyć i szukaj przycisku flip
Napisano 14 Kwiecień 201114 l Autor Dzięki wielkie. W życiu bym nie pomyślał, że to taka pierdoła. Leci + dla Ciebie. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto