Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ...

 

Od niedawna zacząłem na poważnie pracę z 3DS Maxem. Zacząłem projektować i natrafiłem na problem. Chciałem "zatkać" dziurę pomiędzy dwiema ścianami. Najpierw chciałem zatkać ją "wyciągając" polygony jednak w Vertexy łączyły się w co drugim przypadku. Próbowałem postawić w dziurze nowy plan i efekt był taki, że trzy na cztery vertexy połączyły się (przykład na zaznaczeniu nr. 1) a ostatni ma kaprys i się nie łączy (zaznaczenie nr. 2).

 

Bardzo bym prosił o jakieś wskazówki. Forum przeszukałem i nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej wskazówki. Poniżej zamieściłem screen celem ułatwienia (zobrazowania) problemu który mnie męczy od kilku dni.

 

Pozdrawiam serdecznie.

 

beztytuulpr.th.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

prawdopodobnie masz obrócone face'y , zaznacz face na elemencie który chcesz przyłączyć i szukaj przycisku flip

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie. W życiu bym nie pomyślał, że to taka pierdoła. Leci + dla Ciebie.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności