GpS20 Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Witam ... Od niedawna zacząłem na poważnie pracę z 3DS Maxem. Zacząłem projektować i natrafiłem na problem. Chciałem "zatkać" dziurę pomiędzy dwiema ścianami. Najpierw chciałem zatkać ją "wyciągając" polygony jednak w Vertexy łączyły się w co drugim przypadku. Próbowałem postawić w dziurze nowy plan i efekt był taki, że trzy na cztery vertexy połączyły się (przykład na zaznaczeniu nr. 1) a ostatni ma kaprys i się nie łączy (zaznaczenie nr. 2). Bardzo bym prosił o jakieś wskazówki. Forum przeszukałem i nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej wskazówki. Poniżej zamieściłem screen celem ułatwienia (zobrazowania) problemu który mnie męczy od kilku dni. Pozdrawiam serdecznie.
Plugawiciel Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 prawdopodobnie masz obrócone face'y , zaznacz face na elemencie który chcesz przyłączyć i szukaj przycisku flip 1
GpS20 Posted April 14, 2011 Author Posted April 14, 2011 Dzięki wielkie. W życiu bym nie pomyślał, że to taka pierdoła. Leci + dla Ciebie. Pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now