Skocz do zawartości

3ds max 2012 i viewport lag, znikanie siatki itp.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Zapewne już część forumowiczów przesiadła się na 3ds Max 2012 więc być może ktoś byłby w stanie odpowiedzieć w kilku zdaniach jak wygląda praca w viewportach na kartach graficznych z serii 4xx czy 5xx nvidii czy radeonów serii 6xxx.

 

Sam celuję w laptopa z prawdopodobnie geforce GTX 485m lub Radeon 6970m i nie chcę wpakować się w górę bugów (lag przy obracaniu, znikające siatki, kiepska wydajność itp. itd.).

Czy ktoś posiadający takie lub zbliżone karty (niekoniecznie mobilne) mógłby maznąć kilka zdań o kulturze pracy Max-a w viewportach (DX9, Nitrous)?

 

Zdaję sobie sprawę, że najlepiej byłoby kupić Quadro lub FireGL ale z pewnych względów w moim przypadku będzie to niemożliwe.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności