Jump to content

3ds max 2012 i viewport lag, znikanie siatki itp.


Recommended Posts

Posted

Witam

 

Zapewne już część forumowiczów przesiadła się na 3ds Max 2012 więc być może ktoś byłby w stanie odpowiedzieć w kilku zdaniach jak wygląda praca w viewportach na kartach graficznych z serii 4xx czy 5xx nvidii czy radeonów serii 6xxx.

 

Sam celuję w laptopa z prawdopodobnie geforce GTX 485m lub Radeon 6970m i nie chcę wpakować się w górę bugów (lag przy obracaniu, znikające siatki, kiepska wydajność itp. itd.).

Czy ktoś posiadający takie lub zbliżone karty (niekoniecznie mobilne) mógłby maznąć kilka zdań o kulturze pracy Max-a w viewportach (DX9, Nitrous)?

 

Zdaję sobie sprawę, że najlepiej byłoby kupić Quadro lub FireGL ale z pewnych względów w moim przypadku będzie to niemożliwe.

 

Pozdrawiam

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy