Skocz do zawartości

prześwitujący background + trawa


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

wyrenderowałem na szybko takie próbne coś: http://img819.imageshack.us/i/wtffx.jpg/ by zobaczyć jak wychodzi. o jakości możecie nie krzyczeć - domyślam się, że daleeekie od ideału...

ale mam pytania:

dlaczego background prześwituje mi przez te wszystkie obiekty ? co to w ogóle jest, nie wiem skąd się nawet wzięło i jak sobie poradzić...

i drugie pytanie: na koniec renderingu mam: "rendering hair&fur" po minutce: "rendering hair&fur complete" a w renderze, jak widać, trawa się nie pojawiła... dlaczego?

Proszę o pomoc :)

 

(vray / vray physical camera / wszystkie mat vray )

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zakładam że używasz mapy HDR jako enviroment - musisz ją przestawić w tryb mapowania enviroment/spherical w edytorze map/materiałów.

 

Setki razy to było wałkowane na forum, więc warto poszukać.

Napisano

mam wstawionego jpega do edytora materiałów, mapowanie 'screen' dla environ, inaczej mi nie pasuje...

 

dla ciekawostki dodam, że wszędzie mam identyczne ustawienia jak w jakiejś staaarej innej scenie, tu się różni jedynie natężeniem światła i f-number w camerze. w starej innej działa...

Napisano
mam wstawionego jpega do edytora materiałów, mapowanie 'screen' dla environ, inaczej mi nie pasuje...

 

dla odbic musisz miec cos innego niz "screen" bo bedziesz mial wlasnie taki efekt. Zrob 2 mapy, jedna dla odbic (wstaw w vray reflection override), druga jako backrground

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności