Alaster Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Witam, wyrenderowałem na szybko takie próbne coś: http://img819.imageshack.us/i/wtffx.jpg/ by zobaczyć jak wychodzi. o jakości możecie nie krzyczeć - domyślam się, że daleeekie od ideału... ale mam pytania: dlaczego background prześwituje mi przez te wszystkie obiekty ? co to w ogóle jest, nie wiem skąd się nawet wzięło i jak sobie poradzić... i drugie pytanie: na koniec renderingu mam: "rendering hair&fur" po minutce: "rendering hair&fur complete" a w renderze, jak widać, trawa się nie pojawiła... dlaczego? Proszę o pomoc :) (vray / vray physical camera / wszystkie mat vray )
Hynol Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Zakładam że używasz mapy HDR jako enviroment - musisz ją przestawić w tryb mapowania enviroment/spherical w edytorze map/materiałów. Setki razy to było wałkowane na forum, więc warto poszukać.
Alaster Napisano 16 Kwiecień 2011 Autor Napisano 16 Kwiecień 2011 mam wstawionego jpega do edytora materiałów, mapowanie 'screen' dla environ, inaczej mi nie pasuje... dla ciekawostki dodam, że wszędzie mam identyczne ustawienia jak w jakiejś staaarej innej scenie, tu się różni jedynie natężeniem światła i f-number w camerze. w starej innej działa...
mirach Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 mam wstawionego jpega do edytora materiałów, mapowanie 'screen' dla environ, inaczej mi nie pasuje... dla odbic musisz miec cos innego niz "screen" bo bedziesz mial wlasnie taki efekt. Zrob 2 mapy, jedna dla odbic (wstaw w vray reflection override), druga jako backrground
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się