Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

wyrenderowałem na szybko takie próbne coś: http://img819.imageshack.us/i/wtffx.jpg/ by zobaczyć jak wychodzi. o jakości możecie nie krzyczeć - domyślam się, że daleeekie od ideału...

ale mam pytania:

dlaczego background prześwituje mi przez te wszystkie obiekty ? co to w ogóle jest, nie wiem skąd się nawet wzięło i jak sobie poradzić...

i drugie pytanie: na koniec renderingu mam: "rendering hair&fur" po minutce: "rendering hair&fur complete" a w renderze, jak widać, trawa się nie pojawiła... dlaczego?

Proszę o pomoc :)

 

(vray / vray physical camera / wszystkie mat vray )

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Zakładam że używasz mapy HDR jako enviroment - musisz ją przestawić w tryb mapowania enviroment/spherical w edytorze map/materiałów.

 

Setki razy to było wałkowane na forum, więc warto poszukać.

Posted

mam wstawionego jpega do edytora materiałów, mapowanie 'screen' dla environ, inaczej mi nie pasuje...

 

dla ciekawostki dodam, że wszędzie mam identyczne ustawienia jak w jakiejś staaarej innej scenie, tu się różni jedynie natężeniem światła i f-number w camerze. w starej innej działa...

Posted
mam wstawionego jpega do edytora materiałów, mapowanie 'screen' dla environ, inaczej mi nie pasuje...

 

dla odbic musisz miec cos innego niz "screen" bo bedziesz mial wlasnie taki efekt. Zrob 2 mapy, jedna dla odbic (wstaw w vray reflection override), druga jako backrground

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy