SSparrow Napisano 19 Kwiecień 2011 Share Napisano 19 Kwiecień 2011 Witajcie. Mam taką rybkę: Chciałem ją oteksturować (musze jeszcze trochę poczytać o UVW ;) ) Ale... czy jest możliwość zrobić tak, żeby płetwy na końcach były pół przeźroczyste a reszta ciała normalna? Model to jedna całość, czy konieczne jest dzielenie rybki na kilka części? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adrian.S Napisano 20 Kwiecień 2011 Share Napisano 20 Kwiecień 2011 Musisz nadać różne ID poligonom zależnie od koloru. Poszukaj na forum albo w googlach tutoriali o teksturowaniu, wtedy to spokojnie zrozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 20 Kwiecień 2011 Share Napisano 20 Kwiecień 2011 nie latwiej poprostu zastosowac opacity map ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się