SSparrow Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 Witajcie. Mam taką rybkę: Chciałem ją oteksturować (musze jeszcze trochę poczytać o UVW ;) ) Ale... czy jest możliwość zrobić tak, żeby płetwy na końcach były pół przeźroczyste a reszta ciała normalna? Model to jedna całość, czy konieczne jest dzielenie rybki na kilka części?
Adrian.S Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 Musisz nadać różne ID poligonom zależnie od koloru. Poszukaj na forum albo w googlach tutoriali o teksturowaniu, wtedy to spokojnie zrozumiesz.
mirach Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 nie latwiej poprostu zastosowac opacity map ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się