Reinchard Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 Mam stworzony model w Maxie 2010, który ma przypisane różne material id do różnych face'ów. Teraz potrzebuję otworzyć ten model w maxie 9, więc w maxie 2010 exportuję model do postaci 3ds i niby wszytko ok, bo model importuje w maxie 9 bez problemu, tylko że wszystkie face'y mają przypisany material id 1. Jak to rozwiązać?
Reinchard Napisano 1 Maj 2011 Autor Napisano 1 Maj 2011 Kiedy eksportuję do FBX, model jest oteksturowany jak trzeba, z tym że material id wciąż jest taki sam na wszystkich fejsach. Jak mogę przenieść ten model z maxa 2010 do 9 bez utrady material id?
Reinchard Napisano 2 Maj 2011 Autor Napisano 2 Maj 2011 Teraz zauważyłem dziwną rzecz. Model który próbuję eksportować do FBX, składa się z kilku osobnych części, do których przypisałem ten sam multi-material. Ale po zaimportowaniu w maxie 9 pliku FBX, większość modelu ma na face'ach material id 1, zaś jedna osobna część ma przypisane id tak jak trzeba, ale za nic nie mogę pojąć czym ona różni się od innych. Co mogłem przeoczyć? Jakieś sugestie? Czy należy przypisać materiał w jakiś konkretny sposób przed eksportem do FBX?
Hynol Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 Nie mam pojęcia - jak dotąd nie miałem żadnych problemów z mat ID przy eksporcie do FBXa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się