Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam stworzony model w Maxie 2010, który ma przypisane różne material id do różnych face'ów. Teraz potrzebuję otworzyć ten model w maxie 9, więc w maxie 2010 exportuję model do postaci 3ds i niby wszytko ok, bo model importuje w maxie 9 bez problemu, tylko że wszystkie face'y mają przypisany material id 1. Jak to rozwiązać?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kiedy eksportuję do FBX, model jest oteksturowany jak trzeba, z tym że material id wciąż jest taki sam na wszystkich fejsach. Jak mogę przenieść ten model z maxa 2010 do 9 bez utrady material id?

Napisano

Teraz zauważyłem dziwną rzecz. Model który próbuję eksportować do FBX, składa się z kilku osobnych części, do których przypisałem ten sam multi-material. Ale po zaimportowaniu w maxie 9 pliku FBX, większość modelu ma na face'ach material id 1, zaś jedna osobna część ma przypisane id tak jak trzeba, ale za nic nie mogę pojąć czym ona różni się od innych. Co mogłem przeoczyć? Jakieś sugestie? Czy należy przypisać materiał w jakiś konkretny sposób przed eksportem do FBX?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności