Napisano 20 Kwiecień 201114 l Mam stworzony model w Maxie 2010, który ma przypisane różne material id do różnych face'ów. Teraz potrzebuję otworzyć ten model w maxie 9, więc w maxie 2010 exportuję model do postaci 3ds i niby wszytko ok, bo model importuje w maxie 9 bez problemu, tylko że wszystkie face'y mają przypisany material id 1. Jak to rozwiązać?
Napisano 1 Maj 201113 l Autor Kiedy eksportuję do FBX, model jest oteksturowany jak trzeba, z tym że material id wciąż jest taki sam na wszystkich fejsach. Jak mogę przenieść ten model z maxa 2010 do 9 bez utrady material id?
Napisano 2 Maj 201113 l Autor Teraz zauważyłem dziwną rzecz. Model który próbuję eksportować do FBX, składa się z kilku osobnych części, do których przypisałem ten sam multi-material. Ale po zaimportowaniu w maxie 9 pliku FBX, większość modelu ma na face'ach material id 1, zaś jedna osobna część ma przypisane id tak jak trzeba, ale za nic nie mogę pojąć czym ona różni się od innych. Co mogłem przeoczyć? Jakieś sugestie? Czy należy przypisać materiał w jakiś konkretny sposób przed eksportem do FBX?
Napisano 2 Maj 201113 l Nie mam pojęcia - jak dotąd nie miałem żadnych problemów z mat ID przy eksporcie do FBXa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto