batonx Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 (edytowane) witam, mam wkurzający problem, Wy też tak macie, czy tylko ja? mianowicie chodzi mi o przycinanie animacji w viewporcie, zwyczajny poruszający się box:/ jak mam widoczne 4 okienka(left, top itd) to chodzi płynnie, ale jak powiększę sobie np. perspektywę to tnie jak cholera:/ działam na directx9, na directx10 jest to samo, na opengl działa płynnie, ale wtedy wystarczy, że mam trochę więcej polygonów i mi już tnie przy obracaniu sceny:/ jest na to jakaś rada?? dzięki za każdą pomoc dodam, że na maxie 3, 6, 2008 było ok, na 2009,2010,2011(nie wiem jak 2012) miałem ten problem, nie przeszkadzało mi to, bo nie zagłębiałem się w animację, no, ale teraz tak i szukam rozwiązania Edytowane 21 Kwiecień 2011 przez batonx
Orangegraphics Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 rada jest dookoła, ale masz opcje make animation preview w maxie
batonx Napisano 21 Kwiecień 2011 Autor Napisano 21 Kwiecień 2011 wiem, że mam i tak jadę od jakiegoś czasu, ale szukam przyczyny i rozwiązania
asblaze Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 miałem coś podobnego pracując na lapku - chłodzenie nie wydalało.
batonx Napisano 21 Kwiecień 2011 Autor Napisano 21 Kwiecień 2011 chłodzenie? hmm dziwne.. mnie się wydaje, że to coś ze sterami skoro na opengl jest ok.. aaa dodam jeszcze, że wcale nie muszę mieć animacji, w pustej scenie, jak powiększę jakiś widok i dam play, to ten timeslider leci leci, zaraz stanie, później pojawia się 30 klatek dalej albo leci i przycina itp. :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się