Napisano 21 Kwiecień 201113 l witam, mam wkurzający problem, Wy też tak macie, czy tylko ja? mianowicie chodzi mi o przycinanie animacji w viewporcie, zwyczajny poruszający się box:/ jak mam widoczne 4 okienka(left, top itd) to chodzi płynnie, ale jak powiększę sobie np. perspektywę to tnie jak cholera:/ działam na directx9, na directx10 jest to samo, na opengl działa płynnie, ale wtedy wystarczy, że mam trochę więcej polygonów i mi już tnie przy obracaniu sceny:/ jest na to jakaś rada?? dzięki za każdą pomoc dodam, że na maxie 3, 6, 2008 było ok, na 2009,2010,2011(nie wiem jak 2012) miałem ten problem, nie przeszkadzało mi to, bo nie zagłębiałem się w animację, no, ale teraz tak i szukam rozwiązania Edytowane 21 Kwiecień 201113 l przez batonx
Napisano 21 Kwiecień 201113 l Autor wiem, że mam i tak jadę od jakiegoś czasu, ale szukam przyczyny i rozwiązania
Napisano 21 Kwiecień 201113 l Autor chłodzenie? hmm dziwne.. mnie się wydaje, że to coś ze sterami skoro na opengl jest ok.. aaa dodam jeszcze, że wcale nie muszę mieć animacji, w pustej scenie, jak powiększę jakiś widok i dam play, to ten timeslider leci leci, zaraz stanie, później pojawia się 30 klatek dalej albo leci i przycina itp. :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto