Napisano 22 Kwiecień 201113 l Witam, zdecydowałem ostatnio, że chce zająć się grafiką 3D na poważnie i mam nadzieję, że wasza krytyka okaże się pomocna. Sztaluga: I teraz próbuje zanimować ruchome elementy. Jak ruch elementów do podtrzymywania podobrazia/rysownicy udało mi się zrobić bez problemów (za pomocą slidersów i wire parameters), to nie potrafię sobie poradzić z ruchem pochyłym sztalugi tak aby było to na 1 suwaku. Wie ktoś jak to rozwiązać? soft: 3ds max + mental. Edytowane 4 Maj 201212 l przez kev
Napisano 22 Kwiecień 201113 l Pokombinuj z opcjami w command panel --->motion--> assign controller---> Rotation: LookAt constrain. A aby połączyć boxy jak cos użyj "select and link" (górny panel, pierwsza ikona z lewej) ;) napisz czy pomogło ;)
Napisano 23 Kwiecień 201113 l Autor @guffqa: Niestety nie pomogło, ale rozwiązałem problem za pomocą reactor menager'a. Mimo to dzięki ; ). Render będzie jeszcze poprawiany pod konkretną scenę, na razie tylko test czy tekstura pasuje: https://picasaweb.google.com/lh/photo/sKS2MD31Ioj6wsUKgmyeeCXFwIOFxTXCOSRL5F6untg?feat=directlink
Napisano 4 Maj 201212 l Autor Dawno mnie nie było, szkoła trochę ogranicza czas i bardzo długo dłubałem jedną rzecz. Świeżo skończony zenit-e: https://picasaweb.google.com/111749214807078254781/4Maja2012#
Napisano 17 Wrzesień 201212 l Autor Znalazł się zapas czasu, pora więc odkurzyć tą teczkę i tym razem nie dać się jej zakurzyć. Na start Lampa blyskowa gemini gm 500 r
Napisano 18 Wrzesień 201212 l Kurde, pięknie wyszedł ten zeniciak... Aż przypomniały mi się młodzieńcze lata, jak biegałem z ciut nowszym modelem wszędzie :) Dobra robota.
Napisano 18 Wrzesień 201212 l mam tego zenith-a na półce obok siebie i naprawdę sympatycznie wyszedł, dobra robota
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto