Mariano19 Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 (edytowane) Witam wszystkich:). Bardzo rzadko udzielałem się na forum mimo ze jestem na nim zarejestrowany od dawna głównie dla tego ze nie dorównuje Wam w grafice szanowni koledzy:P. No ale w końcu postanowiłem się przełamać i coś na forum pokazać. Jest to mój pierwszy WIP więc Proszę o wyrozumiałość i komentarze co zmienić a co wywalić itp.:). A więc mam zamiar stworzyć uliczkę pełną domów zobaczymy co z tego wyjdzie:) a tu początkowa faza scenki: Edytowane 23 Kwiecień 2011 przez Mariano19
Gość Chrupek3D Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 jeśli to ma być tylko statyczny obrazek to ustaw sobie końcowe ujęcie, zaoszczędzisz sporo pracy. Jeśli np. dasz duży DOF, wtedy budynki na drugim planie mogą być makietą, nie muszą mieć normal mapy itd. Za to te rzeczy które masz blisko wymodeluj jak najdokładniej - np. te "słupki" nie muszą być takiej samej dokładności na dalszym planie, to samo budynki. Nie rób całego "miasteczka" bo się zniechęcisz, to jest sporo pracy. Dlatego zastanów się na początku, co by tu przykombinować, żeby się nie narobić ;) Jak na razie jest gites.
Vega Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodą z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Mariano19 Napisano 25 Kwiecień 2011 Autor Napisano 25 Kwiecień 2011 Chrupek3D dzięki za odpowiedz. Zastosuje się do tego na pewno. A tu troszkę prace poszły do przodu:
Mariano19 Napisano 1 Maj 2011 Autor Napisano 1 Maj 2011 Ostatnio nie miałem za bardzo czasu żeby nad tym przysiąść i niewiele zrobiłem. Jakieś uwagi? :
Gość Chrupek3D Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 (edytowane) brakuje Ambient Occlusion i troche to za czysto wszędzie ;) Na pierwszym planie pobrudź wszystko ile wlezie i powyginaj, dalej nie musisz. Zróżnicuj texturki, żeby ta sama nie była na całym budynku... np. daj jakieś pęknięcia i pomieszaj kilka textur ze sobą, ale nie przesadź ;) Najlepiej wejdź na cgtextures i zobacz jak wyglądają budynki... jak położysz textury to położysz wszystko :/ Na pierwszym planie nie żałuj textur - o ile masz dużo pamięci - możesz nawet dać jedną dużą na całą ścianę (o odpowiedniej rozdzielczości), ale popracuj solidnie nad nią. Na razie jest dobrze, ale za sterylnie i widać tę samą, powieloną tylko texturę. Pracuj indywidualnie nad każdym budynkiem - a nawet okiennicami ;) - efekt się opłaci. I pamiętaj, nie męcz się nad czymś co jest daleko od kamery. Edytowane 1 Maj 2011 przez Chrupek3D
Mariano19 Napisano 29 Czerwiec 2011 Autor Napisano 29 Czerwiec 2011 Cześć dawno nie pisałem. Niestety robienie tej sceny idzie mi kiepsko ;/ Proszę o jakieś podpowiedzi.
Gość Chrupek3D Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 chyba za gleboko dla Ciebie ;) Trzeci budynek po lewej, wydaje sie byc najladniejszy, jesli chodzi o texture... moze daj go na pierwszy plan. Poza tym, musisz potrenowac texturowanie, wlasciwie od podstaw, bo nic nie lezy, niestety. Zacznij od malych obiektow np. od tych niebieskich...hmmm... od tych niebieskich :-)
slayer2004 Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Za duży kontrast, poza tym bump na cegłach (tych po lewo) powinien być odwrócony, tzn. cegły na zewnątrz. Dziewczyna po prawo rozmazana i wyglada przez to jak duch IMO ;]. Osobiście dodałbym trochę zieleni, aby ożywić nieco całą scenę. Przydałoby się troszkę popbrudzić (jakaś puszka, butelka, papierki itp.), jednak z tym też bym nie przesadzał. 2-gi plan jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się