Napisano 25 Kwiecień 201113 l Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum :) Grafiką zajmuję się już dłuższy czas ale to jest jedna z pierwszych prac której nie wstydzę się tu pokazać :) Za autko widziałem, że się ktoś już brał na tym forum ale chyba nie skończył, poza tym to była wersja coupe a ja mam 4-drzwiową. Soft to 3ds max + V-Ray i Photoshop. Pozdrawiam i zapraszam do krytyki/pochwał. Uploaded with ImageShack.us Edit: Dorzuciłem drugie ujęcie. Edytowane 26 Kwiecień 201113 l przez ironfan
Napisano 25 Kwiecień 201113 l Bardzo ładne, ale tablica rejestracyjna rzuca się w oczy ;) Tak ładna, czysta, piękna, itd. ;)
Napisano 28 Kwiecień 201113 l Moglbys powiedziec cos wiecej o ustawieniu sceny...? Jak oswietlales, itd. To jest rzecz, ktora u mnie lezy a Tobie wyszla calkiem fajnie. Calosc robi dobre wrazenie, chociaz model ma pare niedociagniec. Pzdr. illusion
Napisano 28 Kwiecień 201113 l Autor Mam dwa źródła światła - jedno to mapa HDRI w slocie environment (jej intensywność dobrana metodą prób i błędów), a drugie to VRayLight typu Dome - dzięki niemu mam cień na plane pod autem (na którym jest materiał matte/shadow). Indirect Ill. wyłączone. Model owszem nie jest doskonały :)
Napisano 28 Kwiecień 201113 l Aaa ciekawe, w sumie robiłem prawie tak samo, ale chyba miałem II włączone. Dzięki. Powodzenia
Napisano 29 Kwiecień 201113 l Bity na całej burcie, fotele ciosane z cegieł, poobrywane klamki, straszne lusterka i grill, ale w jakiś pokrętny sposób całokształt nie odrzuca. ;)
Napisano 29 Kwiecień 201113 l Autor Wnętrze jest tylko symboliczne, żeby nie było że jest pusto w środku a czarnych szyb przyciemnianych nie chciałem robić. Co do reszty się jestem nawet w stanie zgodzić :P
Napisano 5 Maj 201113 l Koledze render i oświetlenie hdrką całkiem nieźle wyszło, usiłowałem uzyskać podobny efekt, znam takie 2 angielskie tutoriale lecz z marnym skutkiem dlatego chciałbym prosić o pomoc. Jak wrzucę hdri do enviroment to wychodzi takie coś jak poniżej, modelu nie nie jest dopasowany do tła, ale światło hdri refleksy na karoserii są. A chciałem takie same efekty świetlne uzyskać na poniższym tle. Gdy jest ono wrzucone w enviroment to można model dopoasować ale nie ma żadnych odbić, refleksów ani cienia. Robione w max9 i mental. Jeśli nie życzysz sobie tego w twoim temacie to przeniesiemy.
Napisano 7 Maj 201113 l Autor Kurcze nie wiem co to może być... nie znam mentala za bardzo :( Jeśli sam do czegoś doszedłes to nie wstydź się opublikować tu wyników :)
Napisano 7 Maj 201113 l he, no właśnie do czegoś już doszedłem. Tzn na karoserii jest to oświetlenie ok, ale na zderzaku już nie tak jak wyżej. Borykam się też z cieniem pod modelem. Nie wiem tylko jakiego światła użyć i jak ustawić aby uzyskać taki delikatny miękki cień pod autkiem. Jak coś sensownego wyjdzie to pokażę. Update Bardzo chciałeś to wrzucam tutaj taki finalny beta renderek moich kombinacji. To co miało wyjść to wyszło. Na pewno można by jeszcze coś porobić, poprawić, np. DOFa dodać (jeszcze tej opcji nie używałem). Jak ktoś ma ochotę skomentować, dyskutować to zapraszam do mojego tematu aby tutaj koledze nie syfić. :) Edytowane 9 Maj 201113 l przez slide
Napisano 10 Maj 201113 l Sorry. To nie jest W123, ale jakiś coctail z w114 / góra/ z resztą "wielomarkową" , klepaną. Nie widzę ani jednej linii ok. W123 są pozornie proste w bryle, ale tak naprawdę diablo wyrafinowane, bardziej do modelowania cadowskiego w jakimś Rhino ,a jesli w Maksie to z mistrzowską praktyką wyczucia "smoothów". Ja w każdym razie nawet nie próbuję :-D Pzdr. Edytowane 10 Maj 201113 l przez malte
Napisano 11 Maj 201113 l Autor No widzisz, a ja spróbowałem :) Nie twierdze, że model jest doskonały, ale też mówienie, że żadna linia nie jest OK to chyba lekka przesada? Skoro znasz się na starszych mercach to powinieneś wiedzieć, że W114 i W123 dzielą ze sobą wiele części, więc wiadomo, że niektóre elementy będą podobne.