Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum :) Grafiką zajmuję się już dłuższy czas ale to jest jedna z pierwszych prac której nie wstydzę się tu pokazać :) Za autko widziałem, że się ktoś już brał na tym forum ale chyba nie skończył, poza tym to była wersja coupe a ja mam 4-drzwiową.

Soft to 3ds max + V-Ray i Photoshop.

Pozdrawiam i zapraszam do krytyki/pochwał.

 

beczka1.th.jpg

beczka3.th.jpg

 

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Edit:

Dorzuciłem drugie ujęcie.

Edytowane przez ironfan
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moglbys powiedziec cos wiecej o ustawieniu sceny...? Jak oswietlales, itd.

To jest rzecz, ktora u mnie lezy a Tobie wyszla calkiem fajnie.

Calosc robi dobre wrazenie, chociaz model ma pare niedociagniec.

 

Pzdr.

illusion

Napisano

Mam dwa źródła światła - jedno to mapa HDRI w slocie environment (jej intensywność dobrana metodą prób i błędów), a drugie to VRayLight typu Dome - dzięki niemu mam cień na plane pod autem (na którym jest materiał matte/shadow). Indirect Ill. wyłączone.

Model owszem nie jest doskonały :)

Napisano

Bity na całej burcie, fotele ciosane z cegieł, poobrywane klamki, straszne lusterka i grill, ale w jakiś pokrętny sposób całokształt nie odrzuca. ;)

Napisano

Wnętrze jest tylko symboliczne, żeby nie było że jest pusto w środku a czarnych szyb przyciemnianych nie chciałem robić. Co do reszty się jestem nawet w stanie zgodzić :P

Napisano

Koledze render i oświetlenie hdrką całkiem nieźle wyszło, usiłowałem uzyskać podobny efekt, znam takie 2 angielskie tutoriale lecz z marnym skutkiem dlatego chciałbym prosić o pomoc.

Jak wrzucę hdri do enviroment to wychodzi takie coś jak poniżej, modelu nie nie jest dopasowany do tła, ale światło hdri refleksy na karoserii są.

47416969.th.jpg

 

A chciałem takie same efekty świetlne uzyskać na poniższym tle. Gdy jest ono wrzucone w enviroment to można model dopoasować ale nie ma żadnych odbić, refleksów ani cienia. Robione w max9 i mental.

 

50685312.th.jpg

 

Jeśli nie życzysz sobie tego w twoim temacie to przeniesiemy.

Napisano

Kurcze nie wiem co to może być... nie znam mentala za bardzo :(

Jeśli sam do czegoś doszedłes to nie wstydź się opublikować tu wyników :)

Napisano (edytowane)

he, no właśnie do czegoś już doszedłem. Tzn na karoserii jest to oświetlenie ok, ale na zderzaku już nie tak jak wyżej. Borykam się też z cieniem pod modelem. Nie wiem tylko jakiego światła użyć i jak ustawić aby uzyskać taki delikatny miękki cień pod autkiem. Jak coś sensownego wyjdzie to pokażę.

 

Update

Bardzo chciałeś to wrzucam tutaj taki finalny beta renderek moich kombinacji. To co miało wyjść to wyszło. Na pewno można by jeszcze coś porobić, poprawić, np. DOFa dodać (jeszcze tej opcji nie używałem).

Jak ktoś ma ochotę skomentować, dyskutować to zapraszam do mojego tematu aby tutaj koledze nie syfić. :)

 

2011050901.th.jpg

Edytowane przez slide
Napisano (edytowane)

Sorry. To nie jest W123, ale jakiś coctail z w114 / góra/ z resztą "wielomarkową" , klepaną.

Nie widzę ani jednej linii ok. W123 są pozornie proste w bryle, ale tak naprawdę diablo wyrafinowane, bardziej do modelowania cadowskiego w jakimś Rhino ,a jesli w Maksie to z mistrzowską praktyką wyczucia "smoothów". Ja w każdym razie nawet nie próbuję :-D

Pzdr.

Edytowane przez malte
Napisano

No widzisz, a ja spróbowałem :)

Nie twierdze, że model jest doskonały, ale też mówienie, że żadna linia nie jest OK to chyba lekka przesada? Skoro znasz się na starszych mercach to powinieneś wiedzieć, że W114 i W123 dzielą ze sobą wiele części, więc wiadomo, że niektóre elementy będą podobne.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności