Tomy Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisano 26 Kwiecień 2011 Coś zapewne niechcący przestawiłem ale teraz max robi mi wszystkie obiekty od razu w trójkątach przykładowo takiego boxa. Gdzie to zmienić? Pracuje na wersji 2010. Jak zamrozić pivot, bo ustawiam sobie pivot w maxie i jak eksportuje model do maya przez fbx to pivot się resetuje głównie chodzi o jego obrót. I jak eksportować animacje do Maya tak by wszystko było poprawnie chodzi o proste animacje ruchu i rotacji?
lechoo Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisano 26 Kwiecień 2011 Coś zapewne niechcący przestawiłem ale teraz max robi mi wszystkie obiekty od razu w trójkątach przykładowo takiego boxa. Gdzie to zmienić? Pracuje na wersji 2010. To chyba jest kwestia przelaczenia viewportow pomiedzy DirectX i OpenGL. Chyba w OpenGL nie bylo tego problemu.
Tomy Napisano 26 Kwiecień 2011 Autor Napisano 26 Kwiecień 2011 Dzięki za pokierowanie w odpowiednie miejsce przyczyną była zmiana z DirectX 9 na 10 wróciłem na DirectX 9.0 i wszystko wróciło do normy czekam na pomoc w drugim problemie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się