Napisano 30 Kwiecień 201113 l No dobra let's play the game. U mnie jest godzina 1:12. Bardzo lubię tą liczbę, zawsze mnie prześladuje, więc może uda mi się skończyć tą bryczkę. Wybrałem Ferrari 430, pierwszą wersję 2004 roku. Planuję wykonać rendery studyjne oraz scenkę. Jutro opiszę jaką. Założenia na ten projekt: -nauczyć się teksturować, -nauczyć się organiki. Z Mocą, Daniel Edytowane 6 Maj 201113 l przez pirx
Napisano 1 Maj 201113 l Powodzenia, bardzo fajne auto wybrales:) Nasuwa mi sie pytanie, jak chcesz sie nauczyc organiki przy modelowaniu auta ;> Chyba ze planujesz zrobic kierowce. Pozdro
Napisano 1 Maj 201113 l Autor Mam zamiar wymodelować przynajmniej jedną postać. Jednak nie będę tego opisywał tylko namaluję. Będzie akcja. Połączenie teraźniejszości i czasów log time ago gwiezdnych wojen :) Smoku, czepisz się szczegółów. :P
Napisano 2 Maj 201113 l Autor No dobra. Takiej sesji modelarskiej chyba jeszcze nie miałem . Wczoraj, większa część nocy i dziś: Baza, koła i początek szczegółu. Koła nie są jeszcze skończone.
Napisano 2 Maj 201113 l proponuję zacząć jeszcze raz, przynajmniej karoserię. napisałeś, że to Twoja baza, okej, ale ta baza nie jest gotowa pod detal, najpierw będziesz musiał ją wyprofilować. tylko jak chcesz to zrobić, załóżmy, jak chcesz wyprofilować bok samochodu przy tak gęstej siatce? Nie ma możliwości by było równo. Proponuję najpierw na prostszej siatce utworzyć bryłę a dopiero później - zagęszczoną - obsypywać detalem:) pozdrawiam!
Napisano 2 Maj 201113 l No trochę za gęsto w stosunku do tego, co się w tej bazie znajduje. Lepiej bazę budować od ogółu do szczegółu. Postaraj się najpierw jak najmnijeszą liczbą loopów oddać w miarę kształt wozu, a potem sukcesywnie dodawaj żeby zbliżyć się jak najbardziej do do kształtu uwzględniająć większe krzywizny, np spokojnie wlot na drzwiach można już w bazie zrobić. Tak mi się przynajmniej wydaje :)
Napisano 2 Maj 201113 l Autor Up. Znam tą technikę z powolnym zagęszczaniem i po części tak robiłem, po części ;) Są błędy jednak na dziś mam dosyć. Daniel
Napisano 6 Maj 201113 l Autor No dobra troszkę do przodu. Wrzucam taki renderek, żeby pokazać, że coś tam dłubię. :) Nie jest to żaden test materiału ani niczego. Nudziło mi się więc trochę urozmaiciłem sobie czas. Jest sporo krzywych, które poprawiam. W o l n n n o o o o... i na luzie. Z Mocą, Daniel
Napisano 6 Maj 201113 l No trochę poprawek masz ;) ale jest nieźle, w porównaniu do Bugatti wypada na prawdę dobrze ;) W ogóle, że tak zapytam - nie masz przypadkiem powiązania z TM? ;) bo nick podobny do jednego użytkownika ;P
Napisano 6 Maj 201113 l No jest krzywo , cały przód do poprawy ale fakt zgadzam się Łukaszem jest progress i to się liczy:)
Napisano 6 Maj 201113 l Autor Powiedzmy, że uznałem iż przy tym projekcie będę w 100% wyluzowany :D Z TM? Możesz rozwinąć bo dziś ciężko kojarzę? Raczej jestem jedyną osobą jako jedidan12
Napisano 6 Maj 201113 l Jedidan12, dobra, to jednak nie ;) bo byś skojarzył ;P no nic, jedziesz dalej ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto