Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No dobra let's play the game. U mnie jest godzina 1:12. Bardzo lubię tą liczbę, zawsze mnie prześladuje, więc może uda mi się skończyć tą bryczkę.

Wybrałem Ferrari 430, pierwszą wersję 2004 roku. Planuję wykonać rendery studyjne oraz scenkę. Jutro opiszę jaką.

Założenia na ten projekt:

-nauczyć się teksturować,

-nauczyć się organiki.

 

Z Mocą, Daniel

Edytowane przez pirx

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Powodzenia, bardzo fajne auto wybrales:) Nasuwa mi sie pytanie, jak chcesz sie nauczyc organiki przy modelowaniu auta ;> Chyba ze planujesz zrobic kierowce. Pozdro

Napisano
  • Autor

Mam zamiar wymodelować przynajmniej jedną postać. Jednak nie będę tego opisywał tylko namaluję. Będzie akcja. Połączenie teraźniejszości i czasów log time ago gwiezdnych wojen :)

Smoku, czepisz się szczegółów. :P

Napisano
  • Autor

No dobra. Takiej sesji modelarskiej chyba jeszcze nie miałem . Wczoraj, większa część nocy i dziś:

71034728.png

 

Baza, koła i początek szczegółu. Koła nie są jeszcze skończone.

Napisano

proponuję zacząć jeszcze raz, przynajmniej karoserię. napisałeś, że to Twoja baza, okej, ale ta baza nie jest gotowa pod detal, najpierw będziesz musiał ją wyprofilować. tylko jak chcesz to zrobić, załóżmy, jak chcesz wyprofilować bok samochodu przy tak gęstej siatce? Nie ma możliwości by było równo. Proponuję najpierw na prostszej siatce utworzyć bryłę a dopiero później - zagęszczoną - obsypywać detalem:) pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

O boku zapomniałem, ale mam na niego pomysł. Pokażę jutro :)

Napisano

No trochę za gęsto w stosunku do tego, co się w tej bazie znajduje. Lepiej bazę budować od ogółu do szczegółu. Postaraj się najpierw jak najmnijeszą liczbą loopów oddać w miarę kształt wozu, a potem sukcesywnie dodawaj żeby zbliżyć się jak najbardziej do do kształtu uwzględniająć większe krzywizny, np spokojnie wlot na drzwiach można już w bazie zrobić.

Tak mi się przynajmniej wydaje :)

Napisano
  • Autor

Up.

80398390.png

Znam tą technikę z powolnym zagęszczaniem i po części tak robiłem, po części ;)

Są błędy jednak na dziś mam dosyć.

Daniel

Napisano
  • Autor

No dobra troszkę do przodu. Wrzucam taki renderek, żeby pokazać, że coś tam dłubię. :)

Nie jest to żaden test materiału ani niczego. Nudziło mi się więc trochę urozmaiciłem sobie czas. Jest sporo krzywych, które poprawiam. W o l n n n o o o o... i na luzie. 31274489.png

 

Z Mocą, Daniel

Napisano

No trochę poprawek masz ;) ale jest nieźle, w porównaniu do Bugatti wypada na prawdę dobrze ;)

 

W ogóle, że tak zapytam - nie masz przypadkiem powiązania z TM? ;) bo nick podobny do jednego użytkownika ;P

Napisano

No jest krzywo , cały przód do poprawy ale fakt zgadzam się Łukaszem jest progress i to się liczy:)

Napisano
  • Autor

Powiedzmy, że uznałem iż przy tym projekcie będę w 100% wyluzowany :D

Z TM? Możesz rozwinąć bo dziś ciężko kojarzę? Raczej jestem jedyną osobą jako jedidan12

Napisano
  • Autor

NIe no może faktycznie kogoś znam ale umysł mi dziś pada :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności