pirx Napisano 30 Kwiecień 2011 Napisano 30 Kwiecień 2011 (edytowane) No dobra let's play the game. U mnie jest godzina 1:12. Bardzo lubię tą liczbę, zawsze mnie prześladuje, więc może uda mi się skończyć tą bryczkę. Wybrałem Ferrari 430, pierwszą wersję 2004 roku. Planuję wykonać rendery studyjne oraz scenkę. Jutro opiszę jaką. Założenia na ten projekt: -nauczyć się teksturować, -nauczyć się organiki. Z Mocą, Daniel Edytowane 6 Maj 2011 przez pirx
SereCk Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Powodzenia, bardzo fajne auto wybrales:) Nasuwa mi sie pytanie, jak chcesz sie nauczyc organiki przy modelowaniu auta ;> Chyba ze planujesz zrobic kierowce. Pozdro
Smoku Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 W założeniach na ten projekt brakuje tylko : -wymodelowanie auta :D
pirx Napisano 1 Maj 2011 Autor Napisano 1 Maj 2011 Mam zamiar wymodelować przynajmniej jedną postać. Jednak nie będę tego opisywał tylko namaluję. Będzie akcja. Połączenie teraźniejszości i czasów log time ago gwiezdnych wojen :) Smoku, czepisz się szczegółów. :P
pirx Napisano 2 Maj 2011 Autor Napisano 2 Maj 2011 No dobra. Takiej sesji modelarskiej chyba jeszcze nie miałem . Wczoraj, większa część nocy i dziś: Baza, koła i początek szczegółu. Koła nie są jeszcze skończone.
hkropinski Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 proponuję zacząć jeszcze raz, przynajmniej karoserię. napisałeś, że to Twoja baza, okej, ale ta baza nie jest gotowa pod detal, najpierw będziesz musiał ją wyprofilować. tylko jak chcesz to zrobić, załóżmy, jak chcesz wyprofilować bok samochodu przy tak gęstej siatce? Nie ma możliwości by było równo. Proponuję najpierw na prostszej siatce utworzyć bryłę a dopiero później - zagęszczoną - obsypywać detalem:) pozdrawiam!
pirx Napisano 2 Maj 2011 Autor Napisano 2 Maj 2011 O boku zapomniałem, ale mam na niego pomysł. Pokażę jutro :)
Smoku Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 No trochę za gęsto w stosunku do tego, co się w tej bazie znajduje. Lepiej bazę budować od ogółu do szczegółu. Postaraj się najpierw jak najmnijeszą liczbą loopów oddać w miarę kształt wozu, a potem sukcesywnie dodawaj żeby zbliżyć się jak najbardziej do do kształtu uwzględniająć większe krzywizny, np spokojnie wlot na drzwiach można już w bazie zrobić. Tak mi się przynajmniej wydaje :)
pirx Napisano 2 Maj 2011 Autor Napisano 2 Maj 2011 Up. Znam tą technikę z powolnym zagęszczaniem i po części tak robiłem, po części ;) Są błędy jednak na dziś mam dosyć. Daniel
pirx Napisano 6 Maj 2011 Autor Napisano 6 Maj 2011 No dobra troszkę do przodu. Wrzucam taki renderek, żeby pokazać, że coś tam dłubię. :) Nie jest to żaden test materiału ani niczego. Nudziło mi się więc trochę urozmaiciłem sobie czas. Jest sporo krzywych, które poprawiam. W o l n n n o o o o... i na luzie. Z Mocą, Daniel
lukasz1330 Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 No trochę poprawek masz ;) ale jest nieźle, w porównaniu do Bugatti wypada na prawdę dobrze ;) W ogóle, że tak zapytam - nie masz przypadkiem powiązania z TM? ;) bo nick podobny do jednego użytkownika ;P
Smoku Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 No jest krzywo , cały przód do poprawy ale fakt zgadzam się Łukaszem jest progress i to się liczy:)
pirx Napisano 6 Maj 2011 Autor Napisano 6 Maj 2011 Powiedzmy, że uznałem iż przy tym projekcie będę w 100% wyluzowany :D Z TM? Możesz rozwinąć bo dziś ciężko kojarzę? Raczej jestem jedyną osobą jako jedidan12
lukasz1330 Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 Jedidan12, dobra, to jednak nie ;) bo byś skojarzył ;P no nic, jedziesz dalej ;)
pirx Napisano 6 Maj 2011 Autor Napisano 6 Maj 2011 NIe no może faktycznie kogoś znam ale umysł mi dziś pada :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się