Kubajaniak Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 (edytowane) Kilka osób już założyło wątek, to i ja sobie stworzę. Głównie biorę udział, żeby się nauczyć renderować w VRay'u. Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie. Docelowo chce zrobić render w studio, gdzieś na jakimś torze/parkingu i jakiś render wnętrza (jeśli uda się wymodelować) Idę na śniadanie i zabieram się za model. Wieczorem coś wrzucę. Pozdro Edytowane 24 Maj 2011 przez Kubajaniak
Kubajaniak Napisano 1 Maj 2011 Autor Napisano 1 Maj 2011 Wrzucam co dzisiaj zrobiłem. Jeszcze trochę muszę poprawić bazę bo jest trochę poobijana i na łączeniu widać balon, ale to już jutro, bo na dzisiaj koniec modelowania. Siatki samochodu nie chciało mi się renderować, więc wrzucam screeny. Opona na feldze będzie całkowicie wymieniona, bo teraz jest profil bliżej nie określony.
Kubajaniak Napisano 1 Maj 2011 Autor Napisano 1 Maj 2011 Poprawiłem to i owo. Jeśli widzicie, że jeszcze gdzieś jest krzywo, to pokażcie gdzie konkretnie i postaram się poprawić.
Smoku Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Ja to samo co Berger z tym, że zaznaczę. Przyjrzyj się uważnie. Jestem mnóstwo bruzd i ogólnie faluje. Poprawiaj dalej:)
Kubajaniak Napisano 1 Maj 2011 Autor Napisano 1 Maj 2011 Przestawiłem jeszcze kilka vertexów, jeśli dalej jest coś nie tak, to już nie wiem co mam zrobić żeby było ok.
Smoku Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Ja bym proponował lepiej przemyśleć tą siatkę. Bo jak na bazę jest gęsta i przez to trudno Ci utrzymać porządek. różne rzeczy można też sobie opuścić na etapie bazy. np te wypustki na masce, zamiast robić tam nie potrzebne trisy . zrób to później.
SereCk Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 Robilem to autko rok temu, tutaj mozesz sobie zerknac na moje rozwiazania http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=67659 Powodzenia
Kubajaniak Napisano 2 Maj 2011 Autor Napisano 2 Maj 2011 Dzięki za linka. Jak będę miał chwilę, to zobaczę. Poprawiłem trochę przód. Wywaliłem kilka krawędzi jak radzi Smoku i poprzestawiałem kilka vertexów. Sporo poprawiłem na boku, jak się przyjrzałem siatce w widoku top, to dopiero zobaczyłem jak jest krzywo. Trochę poprawiłem tylni róg samochodu i klapę bagażnika. Tył jest taki jak na screenie z poprzedniego postu wyżej. Dach też zostawiłem, bo oglądałem z różnych stron, z różnymi shaderami, przejrzałem też siatkę i imo nie ma tam co poprawiać. Myślę, że jedyna rzecz, którą może jeszcze poprawię, to przedni słupek, bo coś trochę dziwnie wygląda.
Smoku Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 Hej Znowu odpowiedź graficzna ;) 1. Przetłoczenie powinno iść mniej więcej tak jak na masce a u Ciebie jest z byt płaskie. 2. Nie wiem może to wina orto ale sprawdź bo ten spadek jest chyba za blisko nadkola. 3.To przetłoczenie nad drzwiami jest bardzo delikatne a nie takie wielkie. Reszta raczej git ale pokaż w perspektywie bo przynajmniej ja mam problem z oceną proporcji. Nie poddawaj się.
Kubajaniak Napisano 3 Maj 2011 Autor Napisano 3 Maj 2011 1-krawędź u mnie na modelu to nie jest dokładnie to przetłoczenie. Teraz ta linia idzie w miejscu gdzie łączy się maska i nadkole a później wzdłuż światła. Tak jak na zdjęciu, było wcześniej, ale wywaliłem krawędź, żeby zmniejszyć ich liczbę jak radziłeś. Miałem dodać to przetłoczenie po MS, bo akurat w tym miejscu robi się linia. Teraz jednak myślę, że zrobię to przetłoczenie, a styk maski i nadkola oleje. Później jakoś go wytnę po MS. 2-raczej wina orto, bo ustawiałem równo z planami. 3-tam rzeczywiście przesadziłem. Nie wiem czemu tego nie zauważyłem. Chyba za dużo siedzę przy kompie. Muszę sobie zrobić dzień przerwy. Wrzucę poprawioną bazę w perspektywie jakoś po południu, albo wieczorem. Mam nadzieję, że to będą już ostatnie poprawki.
Kubajaniak Napisano 3 Maj 2011 Autor Napisano 3 Maj 2011 Wyrzuciłem to i owo, połączyłem tu i tam. Musiałem trochę przerobić nadkole, żeby się łączyło z przetłoczeniem, o którym była wcześniej mowa. Mam nadzieję, że teraz jest git majonez i od jutra zacznę modelować na MS. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Smoku Napisano 3 Maj 2011 Napisano 3 Maj 2011 Niemal dobrze, ale miejsce oznaczone jako 2 w poprzednim poście jednak jest za małe. Również te urwane loopy w wielu miejscach nie są dobrym pomysłem. Czasem się nie da inaczej, ale sprawdź czy po ms Ci nie porozciąga za bardzo niektórych tych miejsc bo potem będzie trudno ciąć.
Kubajaniak Napisano 3 Maj 2011 Autor Napisano 3 Maj 2011 Smoku jak urwane loopy by przeszkadzały, to by ich tam nie było ;) Jak możesz to napisz mi odnośnie tego "małego miejsca" bo już się pogubiłem. Chodzi Ci o to, że ta cienka linia między 1 i 2 powinna iść bardziej do środka maski, czy ta gruba linia od nadkola powinna iść bardziej do tyłu samochodu?
Smoku Napisano 3 Maj 2011 Napisano 3 Maj 2011 Jak to poprawisz to moim zdaniem możesz cisnąć dalej :)
Kubajaniak Napisano 3 Maj 2011 Autor Napisano 3 Maj 2011 Poprawione. Teraz musi być OK, bo już mi się nie chce z tym bawić ;) Uploaded with ImageShack.us
Kubajaniak Napisano 6 Maj 2011 Autor Napisano 6 Maj 2011 UP... nie duży, bo jakoś na razie nie mam weny na modelowanie. Uploaded with ImageShack.us
Smoku Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 Spoko, tylko masz bug na dolnym rogu wlotu EDIT: i widać łączenie połówek na samym dole zderzaka. Coś się uparł tak na ten orto? Można sobie sprawdzić czy coś jest proste ale proporcji ni chu. nie da się ocenić ;)
Kubajaniak Napisano 6 Maj 2011 Autor Napisano 6 Maj 2011 Jutro postaram się to poprawić te babole. Teraz tak na szybko trochę robiłem, żeby zobaczyć, czy cokolwiek mi wyjdzie. A z w orto pracuję, bo w perspektywie wkurza mnie przybliżanie i oddalanie widoku. Przykleję sobie kartkę na kompie, żeby przed zrobieniem screena przełączać na perspektywę ;)
Kubajaniak Napisano 7 Maj 2011 Autor Napisano 7 Maj 2011 (edytowane) Kolejny UP, dodałem trochę chamfer'ow i wyciąłem dziury. Nie wiem czemu, zrobił mi się babol przez środek samochodu. Będę musiał znowu poprawiać. Jeszcze zauważyłem, że nie zaznaczyłem kawałka maski przy wycinaniu dziury i na środku jest "zaspawane" już to poprawiłem, ale nie chce mi się wrzucać od nowa renderów. Światło też jeszcze poprawię, bo jeden z rogów powinien bardziej ostry, a nie okrągły. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 7 Maj 2011 przez Kubajaniak
SereCk Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 http://screenshooter.net/8758103/kntdknq Na czerwono sa zaznaczone miejsca gdzie jest zbut ostro. W rzeczywistosci przejscia sa bardziej lagodne Zielone miejsca u CIebie sa zbyt plaskie, powinny byc bardziej wypukle Na niebiesko jest zaznaczone gdzie jest nierowno
Skyline Napisano 19 Maj 2011 Napisano 19 Maj 2011 Gratuluję wyboru :) Super Furka! Dopiero teraz zauważyłem, że ktoś już robi ten sam model, który ja zaczynam. Cieszę się, że będę miał się na kim wzorować i podpatrywać (dopiero się uczę). Mam nadzieję, że nie będzie to nikomu przeszkadzało. Życzę efektownych Renderów :D
Kubajaniak Napisano 24 Maj 2011 Autor Napisano 24 Maj 2011 Berger zrezygnował z Audi, to jednak ja je zrobię. Na razie tylko splain'y. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się