Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

CINEMA 4D 11,5

Jeszcze model potrzebuje dopieszczenia i przydało by się poprawić tekstury...

kopia1qi.jpg

kopia3.jpg

1bth.jpg

2bth.jpg

Edytowane przez Szwadron
http://img718.imageshack.us/img718/9673/avatarsum.jpg
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Sam model nie bardzo mi się podoba, ale to kwestia gustu (taki podrasowany karawan), więc nie będę tego rozwijał.

 

To co nie jest kwestią gustu to fakt, że strasznie krzywy ci wyszedł. Krzywizna poszczególnych składowych karoserii powinna tworzyć jedną całość, u Ciebie każdy element to inna powierzchnia, odcinająca się od reszty - wyraźnie widać że każdy element robiony osobno. Lepiej zrób najpierw całą bryłe samochodu i dopiero (może nawet po msie lub tsie - chociaż to kwestia stosowanej techniki) wycinaj poszczególne elementy.

 

Poza tym szyby są za ciemne (nic przez nie nie widać, a nawet przez przyciemniane powinno być widać przynajmniej jakieś zarysy) - dalej, szyby są za płytko, powinny być nieco wgłebiobe w stosunku do karoserii, szczególnie jeśli pokazałeś chromowaną obwódkę.

 

Rozumiem że wzorowałeś się na czymś takim:

3587422080_ef96a92cbb.jpg

 

Zauważ że krawędzie elementów karoserii nie mają ostrych krawędzi, lecz mają lekkiego chamfera.

 

Chrom zabyt błyszczący i przepalony, ale rozumiem że to dopiero pierwszy post, więc dawaj dalej i popraw przede wszystki te krzywizny, bo na razie to wygląda jakby go Zenek po browcu młotkiem doginał.

Edytowane przez goran
Napisano
Sam model nie bardzo mi się podoba, ale to kwestia gustu (taki podrasowany karawan), więc nie będę tego rozwijał.

 

To co nie jest kwestią gustu to fakt, że strasznie krzywy ci wyszedł. Krzywizna poszczególnych składowych karoserii powinna tworzyć jedną całość, u Ciebie każdy element to inna powierzchnia, odcinająca się od reszty - wyraźnie widać że każdy element robiony osobno. Lepiej zrób najpierw całą bryłe samochodu i dopiero (może nawet po msie lub tsie - chociaż to kwestia stosowanej techniki) wycinaj poszczególne elementy.

 

Poza tym szyby są za ciemne (nic przez nie nie widać, a nawet przez przyciemniane powinno być widać przynajmniej jakieś zarysy) - dalej, szyby są za płytko, powinny być nieco wgłebiobe w stosunku do karoserii, szczególnie jeśli pokazałeś chromowaną obwódkę.

 

Rozumiem że wzorowałeś się na czymś takim:

 

 

Zauważ że krawędzie elementów karoserii nie mają ostrych krawędzi, lecz mają lekkiego chamfera.

 

Chrom zabyt błyszczący i przepalony, ale rozumiem że to dopiero pierwszy post, więc dawaj dalej i popraw przede wszystki te krzywizny, bo na razie to wygląda jakby go Zenek po browcu młotkiem doginał.

Dzięki za komentarz rzeczywiście okna nie powinny być tak płasko, trochę bym chromowane elementy wymodelował bo też mi się płaskie wydają, co do samego modelu to pracowałem na całej bryle nie są to elementy robione osobno, domyślam się dlaczego krzywizna elementów tak źle wyszła poprawie to i wrzucę zobaczymy czy to poprawi efekt. Chrom też idzie w takim razie do poprawy bo rzeczywiście chyba przegiąłem ;p.

Napisano

Brakiem czasu się nie przejmuj - ważny jest efekt. Jak skończysz nie będziesz pokazywał kalendarza pracy nad projektem, tylko model/rendery wynikowe, więc rób tak, żeby było dobrze. Jeżeli nie masz jakiegoś deadline-u to się nie przejmuj czasem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności