Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Wita ponownie, napotkałem na kolejny problem donośnie RF, a mianowicie brak dziury w pustym polu!

 

Przykład:

 

Tuba z dziura w środku jest podtrzymywana przez boxy, wszystko stoi na planie. Chciałbym aby sfera która spada z góry przeleciała zwyczajnie przez tube, ale jak?

 

Jeżeli chodzi o REACTOR, to nie ma problemu, najadę parametr "Concave Mesh" dla tuby i sfera przelatuje swobodnie przez tube, zatrzymując się na planie, lecz jeżeli chodzi o "Physics" RFla to nie da rady! Sfera zatrzymuje się na PUSTYM polu, tam nie ma nic, jest dziura, a ona się tam zatrzymuje, absurd!

 

RayFire tool 1.55

 

Może ktoś już sobie z tym poradził to byłbym bardzo wdzięczny. Dzieki!

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może kolizja dla tej tuby istnieje jako convex hull (czyli jako osobny mesh kolizyjny, cylinder bez dziury)?

W reactorze ustawienie concave mesh bierze kolizję z mesha.

Napisano

Tuba, boxy i plane do Static-Kinematic obj, sfera do Dynamic/Impact obj. Mesh type w static nie zmieniasz, zostaje convex. Jeśli takie ustawienie nie działa to coś jest z Physx nie halo. Aha, nie musisz najpierw ustawiać parametrów rigid body, dodajesz "czystą" geometrię do rayfire, resztę sam robi. W oknie modify w każdym bądź razie wygląda to tak: tuba-mesh type original, sfera- convex, plane- original.

Napisano

Zainstaluj pod maxa physixa 2.01 i powinno byc ok. RF 1.55 nie jest kompatybilny z najnowszym physXem pod maxa

Napisano

Tuba musi być w kategorii unyelding. Inaczej siatka nie będzie convexem. Nie ważne jak ustawisz w opcjach modyfikatora PhysX, RayFire i tak ustawi po swojemu.

 

Działa na 100%, właśnie sprawdziłem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.