Napisano 4 Maj 201113 l Wita ponownie, napotkałem na kolejny problem donośnie RF, a mianowicie brak dziury w pustym polu! Przykład: Tuba z dziura w środku jest podtrzymywana przez boxy, wszystko stoi na planie. Chciałbym aby sfera która spada z góry przeleciała zwyczajnie przez tube, ale jak? Jeżeli chodzi o REACTOR, to nie ma problemu, najadę parametr "Concave Mesh" dla tuby i sfera przelatuje swobodnie przez tube, zatrzymując się na planie, lecz jeżeli chodzi o "Physics" RFla to nie da rady! Sfera zatrzymuje się na PUSTYM polu, tam nie ma nic, jest dziura, a ona się tam zatrzymuje, absurd! RayFire tool 1.55 Może ktoś już sobie z tym poradził to byłbym bardzo wdzięczny. Dzieki!
Napisano 4 Maj 201113 l Może kolizja dla tej tuby istnieje jako convex hull (czyli jako osobny mesh kolizyjny, cylinder bez dziury)? W reactorze ustawienie concave mesh bierze kolizję z mesha.
Napisano 4 Maj 201113 l Tuba, boxy i plane do Static-Kinematic obj, sfera do Dynamic/Impact obj. Mesh type w static nie zmieniasz, zostaje convex. Jeśli takie ustawienie nie działa to coś jest z Physx nie halo. Aha, nie musisz najpierw ustawiać parametrów rigid body, dodajesz "czystą" geometrię do rayfire, resztę sam robi. W oknie modify w każdym bądź razie wygląda to tak: tuba-mesh type original, sfera- convex, plane- original.
Napisano 4 Maj 201113 l Zainstaluj pod maxa physixa 2.01 i powinno byc ok. RF 1.55 nie jest kompatybilny z najnowszym physXem pod maxa
Napisano 5 Maj 201113 l Tuba musi być w kategorii unyelding. Inaczej siatka nie będzie convexem. Nie ważne jak ustawisz w opcjach modyfikatora PhysX, RayFire i tak ustawi po swojemu. Działa na 100%, właśnie sprawdziłem ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto