Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Wrzucam kolejną scenkę, niezbyt skomplikowaną. Przy większych Max się wyłącza. Nie wiem czy można to zaliczyć do końcowej scenki, mam nadzieje, że pomożecie co nieco podkręcić :)

 

Render: Vray

Czas: 1h 15 min

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Szczerze - dosyć ubuga ta scenka - biała nicość i dwa pudła, w dodatku renderek bardzo malutki. Spróbuj dać większy render żeby pokazać więcej szczegółów, i doświetl nieco front kolumn, bo teraz wyglądają na zacieniono, przez co ginie większość detalu.

 

Nie wiem jak jest w oryginale, ale wydaje mi się że okleina kolumn powinna dawać nieco połysku, chyba jest zbyt matowa.

 

Zróżnicuj trochę teksturę, szczególnie na frontach bo teraz widać dokładnie że są to dwie instancje jednego obiektu - układ słoi jest identyczny.

 

O ile membrany mogą być matowe (jeżeli są z papieru) to membrany poliwęglanowe lub polipropylenowe, a w szczególności aluminiowe raczej nie powinny być matowe. Możesz również dodać delikatny bump na membranach ("plecionkę").

Membrana papierowa (celulozowa):

max_bw_cm7_07.jpg

plecionka z kewlaru i aluminiowa kopułka gwizdka:

max_bw_cm7_03.jpg

 

Poza tym bassreflexy wyglądają jak czarne dziury, podświetlenie przodu powinno pokazać nieco ich wnętrza (jeżeli je wymodelowałeś).

 

Z tego co widzę to są NS50:

330_969_org.jpg

 

Membrany wyraźnie bardziej się błyszczą i mają fakturę "plecionki" - czyli nie są papierowe, raczej poliwęglanowe.

 

Pozdrawiam i czekam na rozwój scenki.

Edytowane przez goran
Napisano (edytowane)

Wrzucam Up. Domodelowałem kilka elementów, podkręciłem materiał membran i drewna oraz dodałem dwa światła omni, dzięki którym widać błyski na membranach -wygląda myślę lepiej, ale nie podoba mi się jeszcze kilka spraw.

 

Po pierwsze omni1 przy lewej kolumnie ma natężenie 0,1 i jest OK. Natomiast omni przy prawej kolumnie (na zdjęciu widać rozmieszczenie tych świateł) ma natężenie 0,4 i jest mocny odblask światła, co widać. Jeśli dam multiplier na 0,1 tak jak w przypadku omni1 to zaś nie widać błysku membran. Ewentualnie ten blask mógłbym zretuszować stempelkiem w PS.

 

Okleina dalej jakaś taka matowa, nie bardzo wiem jak to wyprostować

 

No i co najgorsza w ogóle nie widać cieni :/ Nie wygląda to w ogóle jakby stało na podłożu tylko wisiało w powietrzu...Mógłbym spróbować wygenerować cienie z omni, ale to chyba za fajnie nie bedzię wyglądać.

 

I góra kolumn jest mniej oświetlona niż dolna, a światło Vray jest rozciągnięte na całość.

 

Coś jeszcze się nasuwa do poprawki ??

 

Dzięki za podpowiedzi, pozdro

Edytowane przez wueres
Napisano

Nie znam się na Vrayu, ale może lepszy efekt cieni dałby direct zza kamery (z większej odległości, nieco rozproszony) plus jakiś skylight i włączone Global Ilumination (oczywiście chodzi o ich Vrayowskie odpowiedniki, nie znam nazw) - ale to już chyba masz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności