Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak zmapowac taki obiekt zeby drewno sie ladnie rozchodzilo i nie bylo widac łączen tekstury na roznych kawalkach?

 

Mniemam ze unwrap jest jedynym rozwiazaniem, nie jestem w tym mocny, troche sie bawilem ale jedyne co mi przychodzi do glowy to unfoldowanie kazdego rzędu polygonow (tj. polygonow wokół obiektu) i mozolne weldowanie wszystkiego w unwrapie i dopiero wtedy malowanie tekstury na unwrapowanej siatce.

Jest jakis szybki sposob? Nie musi byc ultradokladnie ale w miare ladnie:)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dodaj Modyfikator unwrap UVW zaznacz cały obiekt wszystkie face i tak jak kolega wyżej pisze wybierz kształt cylindryczny, później Parameters>Edit>z górnego menu mapping>flatten mapping tam nic nie zmieniaj>Tools Render UVW Teample dopasuj rozdziałke i render,zapisz do jpega i w ps podmaluj.Jak to zrobisz to wrzuć jako defoult materiał i gotowe pozdro

Napisano
  • Autor

no i wyszlo tak jak na screenie

 

musialbym byc wariatem zeby po tym malowac teksturke drewna:)

 

czyli jedynym wyjsciem jest teraz stitchowanie elementow zeby mozna bylo cos na tym namalowac czy jest jakis szybszy sposob?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności