viz.k Napisano 7 Maj 2011 Napisano 7 Maj 2011 Jak zmapowac taki obiekt zeby drewno sie ladnie rozchodzilo i nie bylo widac łączen tekstury na roznych kawalkach? Mniemam ze unwrap jest jedynym rozwiazaniem, nie jestem w tym mocny, troche sie bawilem ale jedyne co mi przychodzi do glowy to unfoldowanie kazdego rzędu polygonow (tj. polygonow wokół obiektu) i mozolne weldowanie wszystkiego w unwrapie i dopiero wtedy malowanie tekstury na unwrapowanej siatce. Jest jakis szybki sposob? Nie musi byc ultradokladnie ale w miare ladnie:)
sebx Napisano 7 Maj 2011 Napisano 7 Maj 2011 Dodaj Modyfikator unwrap UVW zaznacz cały obiekt wszystkie face i tak jak kolega wyżej pisze wybierz kształt cylindryczny, później Parameters>Edit>z górnego menu mapping>flatten mapping tam nic nie zmieniaj>Tools Render UVW Teample dopasuj rozdziałke i render,zapisz do jpega i w ps podmaluj.Jak to zrobisz to wrzuć jako defoult materiał i gotowe pozdro
viz.k Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 no i wyszlo tak jak na screenie musialbym byc wariatem zeby po tym malowac teksturke drewna:) czyli jedynym wyjsciem jest teraz stitchowanie elementow zeby mozna bylo cos na tym namalowac czy jest jakis szybszy sposob?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się