Napisano 7 Maj 201113 l Jak zmapowac taki obiekt zeby drewno sie ladnie rozchodzilo i nie bylo widac łączen tekstury na roznych kawalkach? Mniemam ze unwrap jest jedynym rozwiazaniem, nie jestem w tym mocny, troche sie bawilem ale jedyne co mi przychodzi do glowy to unfoldowanie kazdego rzędu polygonow (tj. polygonow wokół obiektu) i mozolne weldowanie wszystkiego w unwrapie i dopiero wtedy malowanie tekstury na unwrapowanej siatce. Jest jakis szybki sposob? Nie musi byc ultradokladnie ale w miare ladnie:)
Napisano 7 Maj 201113 l Dodaj Modyfikator unwrap UVW zaznacz cały obiekt wszystkie face i tak jak kolega wyżej pisze wybierz kształt cylindryczny, później Parameters>Edit>z górnego menu mapping>flatten mapping tam nic nie zmieniaj>Tools Render UVW Teample dopasuj rozdziałke i render,zapisz do jpega i w ps podmaluj.Jak to zrobisz to wrzuć jako defoult materiał i gotowe pozdro
Napisano 8 Maj 201113 l Autor no i wyszlo tak jak na screenie musialbym byc wariatem zeby po tym malowac teksturke drewna:) czyli jedynym wyjsciem jest teraz stitchowanie elementow zeby mozna bylo cos na tym namalowac czy jest jakis szybszy sposob?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto