Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak zmapowac taki obiekt zeby drewno sie ladnie rozchodzilo i nie bylo widac łączen tekstury na roznych kawalkach?

 

Mniemam ze unwrap jest jedynym rozwiazaniem, nie jestem w tym mocny, troche sie bawilem ale jedyne co mi przychodzi do glowy to unfoldowanie kazdego rzędu polygonow (tj. polygonow wokół obiektu) i mozolne weldowanie wszystkiego w unwrapie i dopiero wtedy malowanie tekstury na unwrapowanej siatce.

Jest jakis szybki sposob? Nie musi byc ultradokladnie ale w miare ladnie:)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dodaj Modyfikator unwrap UVW zaznacz cały obiekt wszystkie face i tak jak kolega wyżej pisze wybierz kształt cylindryczny, później Parameters>Edit>z górnego menu mapping>flatten mapping tam nic nie zmieniaj>Tools Render UVW Teample dopasuj rozdziałke i render,zapisz do jpega i w ps podmaluj.Jak to zrobisz to wrzuć jako defoult materiał i gotowe pozdro

Napisano

no i wyszlo tak jak na screenie

 

musialbym byc wariatem zeby po tym malowac teksturke drewna:)

 

czyli jedynym wyjsciem jest teraz stitchowanie elementow zeby mozna bylo cos na tym namalowac czy jest jakis szybszy sposob?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności