Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Zakładam tą teczkę po to żeby się czegoś nauczyć dlatego proszę o jak najwięcej porad i oczywiście krytykę, ale jak masz napisać "to jest do wyrzucenia" itd. to lepiej nic nie pisz :)

Program - 3ds max

Silnik renderujący - vray

Z maxem miałem styczność kilka razy (jak widać po dacie utworzenia konta), ale tak na prawdę jestem dość początkujący. W grudniu zrobiłem "proste wnętrze" opierając się na tutorialu MaGuu , a potem zabrałem się za projekt, który zaraz przedstawię.

Projekt tej sypialni powstawał właściwie od stycznia, ale przez różne przeciwności losu dopiero teraz mogę się za niego zabrać i w końcu go dokończyć. Jak na razie mam świadomość, że wygląda to lekko mówiąc kiepsko. Właściwie to nie mam zamiaru tworzyć już nowych przedmiotów tylko poprawić jakość materiałów, która jest fatalna i wtedy zastanowię się nad finalnym renderem.

Na początek mam pytanie dotyczące tej firanki: vray mtl w diffuse i reflect bitmapa z firanką. Nie wiem dlaczego, aż tak widać na ścianach te wzorki (zmiana koloru diffuse i reflect nic nie daje).

Oto render:

render1rv.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez Adrian.S

• Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Vray sun wtedy skasować?

Edit: Vray sun + vray light czy sam vray light i tak wygląda niewiele lepiej...

Tak przy okazji ... chcę odbicia na panelach, ale jak zrobić żeby nie było takiego przepalenia?

Edit: Trochę to poprawiłem, co o tym sądzicie?

render2m.th.jpg

Edytowane przez Adrian.S

Napisano

No ewidentnie lepiej, tylko zrób coś z tym dywanikiem, bo on tam sterczy zupełnie nie pasując. Ja bym zmienił kolor albo w ogóle do wyrzucił. Jak już, to żeby były też kłaki na krawędziach dywanu, nie pytaj mnie jak to zrobić, ja tu zaczynam dopiero ;D

Napisano
  • Autor

Trochę wszystko poprawiłem, zmieniłem dywan.