Dobijasek Napisano 14 Maj 2011 Napisano 14 Maj 2011 Witam. Chciałem importować modele z pewnej gry (na silniku EU3) do 3ds więc użyłem skryptu "ActorX Importer for 3ds Max". Na początku miałem problem z załadowaniem textur ale pomogło skopiowanie col1.mat i wszystkich textur które są powiązane z danym modelem do jednego folderu i wszystko się ładowało automatycznie lecz jest problem z przezroczystością. Kiedy używam UE Viewera program automatycznie ładuje to co mu potrzeba z plików gry itp a tu widzę, że będę miał ręcznej roboty. Tutaj jest pokazaną różnica pomiędzy UE Viewerem a 3ds http://imageshack.us/photo/my-images/269/beztytuudzmx.jpg/ UE Viewer jakoś sam rozpoznaje co ma wyciąć z textur i z tym własnie nie mogę sobie poradzić http://imageshack.us/photo/my-images/109/beztytuuwhu.jpg/ załączam także wszystkiepliki z których kożysta UE Viewer do renderowania + plugina do 3ds'a dla ułatwienia sprawy. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Levus Napisano 17 Maj 2011 Napisano 17 Maj 2011 Wyciągnij alphę z textury i wrzuć ją jako osobną texturę do slotu opacity w materiale.
Dobijasek Napisano 18 Maj 2011 Autor Napisano 18 Maj 2011 dzięki. Teraz jeszcze jedno pytanko. Materiały mam importowane z pliku col1.mat, jego zawartość wygląda mniej więcej tak Diffuse=D Normal=N Specular=S oczywiście textury są w osobnych plikach jak do tego teraz dodać "Opacity=D" ale tak aby wyciągał właśnie tą alphe?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się