Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Chciałem importować modele z pewnej gry (na silniku EU3) do 3ds więc użyłem skryptu "ActorX Importer for 3ds Max". Na początku miałem problem z załadowaniem textur ale pomogło skopiowanie col1.mat i wszystkich textur które są powiązane z danym modelem do jednego folderu i wszystko się ładowało automatycznie lecz jest problem z przezroczystością.

Kiedy używam UE Viewera program automatycznie ładuje to co mu potrzeba z plików gry itp a tu widzę, że będę miał ręcznej roboty.

 

Tutaj jest pokazaną różnica pomiędzy UE Viewerem a 3ds

beztytuudzmx.jpghttp://imageshack.us/photo/my-images/269/beztytuudzmx.jpg/

 

UE Viewer jakoś sam rozpoznaje co ma wyciąć z textur i z tym własnie nie mogę sobie poradzić

http://imageshack.us/photo/my-images/109/beztytuuwhu.jpg/

 

załączam także wszystkiepliki z których kożysta UE Viewer do renderowania + plugina do 3ds'a dla ułatwienia sprawy.

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

beztytuudzmx.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyciągnij alphę z textury i wrzuć ją jako osobną texturę do slotu opacity w materiale.

Napisano
  • Autor

dzięki. Teraz jeszcze jedno pytanko.

Materiały mam importowane z pliku col1.mat, jego zawartość wygląda mniej więcej tak

Diffuse=D
Normal=N
Specular=S

oczywiście textury są w osobnych plikach

jak do tego teraz dodać "Opacity=D" ale tak aby wyciągał właśnie tą alphe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności