Napisano 14 Maj 201113 l Witam. Chciałem importować modele z pewnej gry (na silniku EU3) do 3ds więc użyłem skryptu "ActorX Importer for 3ds Max". Na początku miałem problem z załadowaniem textur ale pomogło skopiowanie col1.mat i wszystkich textur które są powiązane z danym modelem do jednego folderu i wszystko się ładowało automatycznie lecz jest problem z przezroczystością. Kiedy używam UE Viewera program automatycznie ładuje to co mu potrzeba z plików gry itp a tu widzę, że będę miał ręcznej roboty. Tutaj jest pokazaną różnica pomiędzy UE Viewerem a 3ds http://imageshack.us/photo/my-images/269/beztytuudzmx.jpg/ UE Viewer jakoś sam rozpoznaje co ma wyciąć z textur i z tym własnie nie mogę sobie poradzić http://imageshack.us/photo/my-images/109/beztytuuwhu.jpg/ załączam także wszystkiepliki z których kożysta UE Viewer do renderowania + plugina do 3ds'a dla ułatwienia sprawy. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Napisano 17 Maj 201113 l Wyciągnij alphę z textury i wrzuć ją jako osobną texturę do slotu opacity w materiale.
Napisano 18 Maj 201113 l Autor dzięki. Teraz jeszcze jedno pytanko. Materiały mam importowane z pliku col1.mat, jego zawartość wygląda mniej więcej tak Diffuse=D Normal=N Specular=S oczywiście textury są w osobnych plikach jak do tego teraz dodać "Opacity=D" ale tak aby wyciągał właśnie tą alphe?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto