Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Chciałem importować modele z pewnej gry (na silniku EU3) do 3ds więc użyłem skryptu "ActorX Importer for 3ds Max". Na początku miałem problem z załadowaniem textur ale pomogło skopiowanie col1.mat i wszystkich textur które są powiązane z danym modelem do jednego folderu i wszystko się ładowało automatycznie lecz jest problem z przezroczystością.

Kiedy używam UE Viewera program automatycznie ładuje to co mu potrzeba z plików gry itp a tu widzę, że będę miał ręcznej roboty.

 

Tutaj jest pokazaną różnica pomiędzy UE Viewerem a 3ds

beztytuudzmx.jpghttp://imageshack.us/photo/my-images/269/beztytuudzmx.jpg/

 

UE Viewer jakoś sam rozpoznaje co ma wyciąć z textur i z tym własnie nie mogę sobie poradzić

http://imageshack.us/photo/my-images/109/beztytuuwhu.jpg/

 

załączam także wszystkiepliki z których kożysta UE Viewer do renderowania + plugina do 3ds'a dla ułatwienia sprawy.

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

beztytuudzmx.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

dzięki. Teraz jeszcze jedno pytanko.

Materiały mam importowane z pliku col1.mat, jego zawartość wygląda mniej więcej tak

Diffuse=D
Normal=N
Specular=S

oczywiście textury są w osobnych plikach

jak do tego teraz dodać "Opacity=D" ale tak aby wyciągał właśnie tą alphe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności