Napisano 14 Maj 201113 l Witam, mam problem. Jestem w trakcie teksturowania modelu.Stworzylem material szyby. Kiedy ustawiam odbicie na zero(czyli reflect na czarno) i przezroczystosc na szarosc to paradoksalnie wszystko sie odbija, pomimo tego ze odbicie jest na zero. Otworzylem nowy plik stworzylem prosta scene i wszystko jest ok. Od czego to zalezy bardzo prosze o pomoc bo nie wiem co robić. Pozdrawiam serdecznie
Napisano 14 Maj 201113 l Autor Dodam jeszcze że kiedy ustawiam przezroczystość to materiał nie staje się przezroczysty a odbija.
Napisano 16 Maj 201113 l Autor Odbija sie wszystko jak w lustrze, widac to na fioletowym szescianie. Dzieki za sugestie z gruboscia. Dodalem shella i dalej to samo:(. Jak zrobie merge w nowym pliku to wszystko jest ok...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto