gregoryeel123 Napisano 14 Maj 2011 Napisano 14 Maj 2011 Witam, mam problem. Jestem w trakcie teksturowania modelu.Stworzylem material szyby. Kiedy ustawiam odbicie na zero(czyli reflect na czarno) i przezroczystosc na szarosc to paradoksalnie wszystko sie odbija, pomimo tego ze odbicie jest na zero. Otworzylem nowy plik stworzylem prosta scene i wszystko jest ok. Od czego to zalezy bardzo prosze o pomoc bo nie wiem co robić. Pozdrawiam serdecznie
gregoryeel123 Napisano 14 Maj 2011 Autor Napisano 14 Maj 2011 Dodam jeszcze że kiedy ustawiam przezroczystość to materiał nie staje się przezroczysty a odbija.
gregoryeel123 Napisano 15 Maj 2011 Autor Napisano 15 Maj 2011 http://imageshack.us/photo/my-images/691/probau.jpg/
Hynol Napisano 15 Maj 2011 Napisano 15 Maj 2011 Ja tam nie widzę żeby coś odbijało. Ustaw kolor diffuse na czarny.
gregoryeel123 Napisano 16 Maj 2011 Autor Napisano 16 Maj 2011 Odbija sie wszystko jak w lustrze, widac to na fioletowym szescianie. Dzieki za sugestie z gruboscia. Dodalem shella i dalej to samo:(. Jak zrobie merge w nowym pliku to wszystko jest ok...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się