Napisano 15 Maj 201113 l Witam, W zwiazku z tym, ze biore udzial w samochodowej minibitwie postanowilem, ze na rozgrzewke przerobie sobie tutorial o modelowaniu aut i naucze sie kilku technik, ktore wykorzystam przy tworzeniu modelu do mininitwy. Oczywiscie z uwaga sledze wszystkie postepy i podpatruje jak inni uzytkownicy tworza swoje modele, jednak jest to dopiero moj 3 model i chcialem nauczyc sie czegos nowego. Oczywiscie goraco zachecam do komentowania w koncu celem mojego cwiczenia jest dobre przygotowanie do bitwy :) Z gory serdecznie dziekuje za pomoc i cenne uwagi, a ponizej zamieszczam kilka screenow bazy. Pozdrawiam, xaoo Baza Side: Baza Front: Baza Back: Baza Top: Baza Perspective: Edytowane 10 Lipiec 201113 l przez xaoo
Napisano 15 Maj 201113 l Na moje mało doświadczone oko wydaje sie ładnie, jedyne co mi nie pasuje to zdecydowanie za krótki wlot z boku, powinien kończyć sie dużo bliżej tylnego nadkola, teraz ledwo za drzwiami. Masz tutorial pokazujący modelowanie właśnie R8 czy jakiegoś zupełnie innego samochodu? Przy okazji, przednia część budy nie jest połączona z resztą?
Napisano 15 Maj 201113 l Autor @Wonsky - Dzieki za komentarz. Jesli chodzi o wlot, to na razie tak ma byc Mam tutek pokazujacy jak zrobic Audi R8 i staram sie robic wedlug tego co pokazuja :) Pozatym dodatkowo patrze jak to robi Berger (jeden z uzytkownikow tego forum) w swoim tutorialu z Audi A4. Pozdrawiam, xaoo
Napisano 16 Maj 201113 l czysta ładna siatka jedyne co mi się rzuciło w oczy to Trójkąt przy przednim błotniku który spokojnie można usunąć
Napisano 7 Lipiec 201113 l Autor Witam serdecznie, Znowu jakis czas mnie nie bylo, ale znow zabieram sie do dzialania. Skonczylem juz baze a oto moje rezultaty. Wszelkie komentarze i uwagi mile widziane. Pozdrawiam, xaoo Baza MSx2 Side: Baza MSx2 Front: Baza MSx2 Back: Baza MSx2 Top: Baza MSx2 Perspective:
Napisano 10 Lipiec 201113 l Autor Witam, Byl weekend wiec miale chwilke by usiasc przy modelu. Poprawilem nieco baze, bo ta wczesniejsza miala razace niezgodnosci na przednim zderzaku. W obecnej wersji pewnie kilka bugow sie znajdzie. Postanowilem jednak kontynuowac prace. Rezultaty ponizej. Wszelkie komentarze mile widziane. Pozdrawiam, xaoo Side: Front: Back: Top: Perspective1: Perspective2:
Napisano 12 Lipiec 201113 l Nie ma jeszcze detalu nawet elementy nie porozcinane . To powiedz po co tak gęsto?
Napisano 12 Lipiec 201113 l Chyba wiem co to za tutorial. Robi się bazę używając smooth group i ts x3->Convert to editable poly, spline'ami zaznacza się dziury itp, extrude i bolleanem wycina.
Napisano 12 Lipiec 201113 l Modelujesz za pomoca tego tutka?? http://www.byhero.com/tutorials/96486-making-a-3d-sports-car-modeling-tutorial-dvd.html , tez z niego korzystałem ale wole normalny modeling i przeciąganie vertexów :D
Napisano 12 Lipiec 201113 l Autor Witam, Widze, ze przybylo kilka postow. Juz odpowiadam. @rice - Korzystam tutoriala Beatframes - Makind 3d Sportscar @Smoku - Wlasnie jestem na etapie rozcinania wszytskiego. Tak gesto, bo robie zgodnie z tutkiem. Staram sie poznac rozne techniki i wybrac ta ktora mi bedzie najbardziej odpowiadala. Obserwuje tez Minibitwe, ale chetnie poslucham Twoich rad. @Kubajaniak - tak dokladnie ten tutorial. Nie do konca jestem przekonany, czy tak nalezy modelowac, ale postanowilem, ze to sprawdze ta metode. @thecrev - Oj nie ladnie. My tu wszystcy uzywamy legalnego oprogramowania i tutoriali. Tak to jest ten tutorial i osobiscie chyba tez wole przestawiac vertexy. Pozdrawiam, xaoo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto