Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

W zwiazku z tym, ze biore udzial w samochodowej minibitwie postanowilem, ze na rozgrzewke przerobie sobie tutorial o modelowaniu aut i naucze sie kilku technik, ktore wykorzystam przy tworzeniu modelu do mininitwy. Oczywiscie z uwaga sledze wszystkie postepy i podpatruje jak inni uzytkownicy tworza swoje modele, jednak jest to dopiero moj 3 model i chcialem nauczyc sie czegos nowego. Oczywiscie goraco zachecam do komentowania w koncu celem mojego cwiczenia jest dobre przygotowanie do bitwy :)

 

Z gory serdecznie dziekuje za pomoc i cenne uwagi, a ponizej zamieszczam kilka screenow bazy.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

 

 

Baza Side:

 

audir8side.jpg

 

 

Baza Front:

 

audir8front.jpg

 

 

Baza Back:

 

audir8back.jpg

 

 

Baza Top:

 

audir8top.jpg

 

 

Baza Perspective:

 

audir8perspective.jpg

Edytowane przez xaoo

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na moje mało doświadczone oko wydaje sie ładnie, jedyne co mi nie pasuje to zdecydowanie za krótki wlot z boku, powinien kończyć sie dużo bliżej tylnego nadkola, teraz ledwo za drzwiami. Masz tutorial pokazujący modelowanie właśnie R8 czy jakiegoś zupełnie innego samochodu?

 

Przy okazji, przednia część budy nie jest połączona z resztą?

Napisano
  • Autor

@Wonsky - Dzieki za komentarz. Jesli chodzi o wlot, to na razie tak ma byc Mam tutek pokazujacy jak zrobic Audi R8 i staram sie robic wedlug tego co pokazuja :) Pozatym dodatkowo patrze jak to robi Berger (jeden z uzytkownikow tego forum) w swoim tutorialu z Audi A4.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Napisano

czysta ładna siatka jedyne co mi się rzuciło w oczy to Trójkąt przy przednim błotniku który spokojnie można usunąć

Napisano
  • Autor

Witam serdecznie,

 

Znowu jakis czas mnie nie bylo, ale znow zabieram sie do dzialania. Skonczylem juz baze a oto moje rezultaty. Wszelkie komentarze i uwagi mile widziane.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

 

 

Baza MSx2 Side:

 

7072011audir8side.png

 

 

Baza MSx2 Front:

 

7072011audir8front.png

 

 

Baza MSx2 Back:

 

7072011audir8back.png

 

 

Baza MSx2 Top:

 

7072011audir8top.png

 

 

Baza MSx2 Perspective:

 

7072011audir8perspectiv.png

 

 

7072011audir8perspectiv.png

Napisano
  • Autor

Witam,

 

Byl weekend wiec miale chwilke by usiasc przy modelu. Poprawilem nieco baze, bo ta wczesniejsza miala razace niezgodnosci na przednim zderzaku. W obecnej wersji pewnie kilka bugow sie znajdzie. Postanowilem jednak kontynuowac prace. Rezultaty ponizej.

 

Wszelkie komentarze mile widziane.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

 

 

Side:

 

10072011audir8side.png

 

 

Front:

 

10072011audir8front.png

 

 

Back:

 

10072011audir8back.png

 

 

Top:

 

10072011audir8top.png

 

 

Perspective1:

 

10072011audir8perspecti.png

 

 

Perspective2:

 

10072011audir8perspecti.png

Napisano

Nie ma jeszcze detalu nawet elementy nie porozcinane . To powiedz po co tak gęsto?

Napisano

Chyba wiem co to za tutorial. Robi się bazę używając smooth group i ts x3->Convert to editable poly, spline'ami zaznacza się dziury itp, extrude i bolleanem wycina.

Napisano
  • Autor

Witam,

 

Widze, ze przybylo kilka postow. Juz odpowiadam.

 

@rice - Korzystam tutoriala Beatframes - Makind 3d Sportscar

 

@Smoku - Wlasnie jestem na etapie rozcinania wszytskiego. Tak gesto, bo robie zgodnie z tutkiem. Staram sie poznac rozne techniki i wybrac ta ktora mi bedzie najbardziej odpowiadala. Obserwuje tez Minibitwe, ale chetnie poslucham Twoich rad.

 

@Kubajaniak - tak dokladnie ten tutorial. Nie do konca jestem przekonany, czy tak nalezy modelowac, ale postanowilem, ze to sprawdze ta metode.

 

@thecrev - Oj nie ladnie. My tu wszystcy uzywamy legalnego oprogramowania i tutoriali. Tak to jest ten tutorial i osobiscie chyba tez wole przestawiac vertexy.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności