Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Zasadniczo unikam jak ognia zaśmiecania forum pytaniami, na które gdzies juz jest odpowiedz, lecz tym razem sytuacja przerosła i mnie, i wujka google.

 

problem wygląda następująco.

http://imageshack.us/f/688/nakadaniestruktury.jpg/

 

oczywiscie podstawy 3ds maxa mam opanowane wiec rozwiązaniem wcale nie jest PatchDeform, które jeśli zmodyfikowane jakkolwiek z delete'm bądź shift+movem (a o takie powierzchnie mi chodzi) staje sie dla tego modyfikatora bezużyteczne (illegal patch messege)

 

jedyne jako takie rozwiązanie znalazłem tutaj

http://www.characterink.com/2010/10/06/tutorial-displacement-map-chain-mail/

 

lecz z racji tego że efekt tak naprawde widoczny jest dopiero po renderze (który to displacement zabije) rozwiązanie jest najwyzej połowiczne.

 

byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, z góry dzięki

 

brioszek

Edytowane przez brioszek

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator skin wrap.Potrzebujesz rozpłaszczoną wersję obiektu najpierw-do płaskiej wersji dopasowujesz swoją strukture,podpinasz skin wrapem i np. morph w kształt docelowy.Skin wrap pociągnie strukture za morphem.

 

Obiekt pamiętam że można było rozpłaszczyć według mapowania uv,jakoś sie to tam robiło...

 

Pozdro:)

Napisano
  • Autor

dzięki wielkie! o to chodziło, co najlepsze nie ma obawy o takie drastyczne deformacje struktury w czesciach modelu jak z pomoca PatchDeform (mniejsze 'oczka' struktury gdy vertexy drivera sa blizej). sam nigdy sie animacja nie bawilem, pewnie bym na to nigdy nie wpadl :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności