Napisano 20 Maj 201113 l Witam Zasadniczo unikam jak ognia zaśmiecania forum pytaniami, na które gdzies juz jest odpowiedz, lecz tym razem sytuacja przerosła i mnie, i wujka google. problem wygląda następująco. http://imageshack.us/f/688/nakadaniestruktury.jpg/ oczywiscie podstawy 3ds maxa mam opanowane wiec rozwiązaniem wcale nie jest PatchDeform, które jeśli zmodyfikowane jakkolwiek z delete'm bądź shift+movem (a o takie powierzchnie mi chodzi) staje sie dla tego modyfikatora bezużyteczne (illegal patch messege) jedyne jako takie rozwiązanie znalazłem tutaj http://www.characterink.com/2010/10/06/tutorial-displacement-map-chain-mail/ lecz z racji tego że efekt tak naprawde widoczny jest dopiero po renderze (który to displacement zabije) rozwiązanie jest najwyzej połowiczne. byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, z góry dzięki brioszek Edytowane 20 Maj 201113 l przez brioszek
Napisano 21 Maj 201113 l Modyfikator skin wrap.Potrzebujesz rozpłaszczoną wersję obiektu najpierw-do płaskiej wersji dopasowujesz swoją strukture,podpinasz skin wrapem i np. morph w kształt docelowy.Skin wrap pociągnie strukture za morphem. Obiekt pamiętam że można było rozpłaszczyć według mapowania uv,jakoś sie to tam robiło... Pozdro:)
Napisano 22 Maj 201113 l Autor dzięki wielkie! o to chodziło, co najlepsze nie ma obawy o takie drastyczne deformacje struktury w czesciach modelu jak z pomoca PatchDeform (mniejsze 'oczka' struktury gdy vertexy drivera sa blizej). sam nigdy sie animacja nie bawilem, pewnie bym na to nigdy nie wpadl :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto